Τάκης Λιδωρικιώτης / Λεκανατζούδες και ξεπλένηδες
Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον συντάκτη τους, χωρίς να συμπίπτουν κατ' ανάγκη με την άποψη του Tvxs.gr
Ο όρος «λεκανατζού» είναι υποτιμητικός χαρακτηρισμός της αργκό προερχόμενος από το βοηθητικό προσωπικό που υπηρετούσε παλαιότερα σε οίκους ανοχής και φρόντιζε να πλένει τους πελάτες τους.
Σήμερα υποδηλώνει ευρύτερα τον δουλικό άνθρωπο που αναλαμβάνει ταπεινωτικές ή βρώμικες δουλειές για λογαριασμό άλλων.
Ο όρος «ξεπλένης» είναι παρεμφερούς αρχής αλλά κάπως πιο εξειδικευμένος. Χρησιμοποιείται για όποιον αναλαμβάνει να ωραιοποιήσει ή να κανονικοποιήσει τις πιο ακραίες κι αποκρουστικές καταστάσεις, χρησιμοποιώντας μια μεθοδολογία που προεξοφλεί ότι το κοινό αποτελείται απο χειραγωγήσιμους ηλίθιους.
Να όμως, που έναν από τους δύο ρόλους διεκδικεί και επικεφαλής κόμματος. Αν δείτε ποιον πάει να ξεπλύνει, τα πράγματα γίνονται χειρότερα.
Άγνωστος ο ακριβής λόγος των επισκευών
Ο υπουργός Υγείας κ Άδωνις Γεωργιάδης για κάποιο λόγο αποφάσισε να βελτιώσει το profile του! Θέλεις που είναι της μόδας το rebranding; Θέλεις να φταίει η κρίση των πενήντα; Θέλεις που στο κλαμπ των ανένδοτων αντιπάλων του (ΚΚΕ, Κωνσταντοπούλου, Πολάκης, Τζάκρη) προστέθηκε πρόσφατα ο κ Ν Ανδρουλάκης, πράγμα που ίσως έχει κάποιες επιπτώσεις;
Θες πάλι να είναι που μύρισε αίμα (διαδοχή στην ΝΔ) και δεν μπορεί να μετάσχει σε αυτή την μάχη με 85% αρνητικές γνώμες για το πρόσωπο του.
Δεν είναι οι απλές ανάγκες σταυροδοσίας στην Β1 γιατί εκεί είναι καθαρά πρώτος, μεταξύ των τελευταίων Μοικανών που επιμένουν να ψηφίζουν Μητσοτάκη! Δεν προέβη σε αυστηρές παρατηρήσεις ο «κεντρώος και φιλελεύθερος» ηγέτης, προκειμένου ο ακραίος να βελτιωθεί.
Αντιθέτως αυτός έβαλε επικεφαλής του κομματικού μηχανισμού έναν σμπίρο του Αδώνιδος, τον κ Κ. Κυρανάκη, τον συχνά αποκαλούμενο και Κασιδιάρη τσέπης. Εξαδωνισμός της ΝΔ στην υστάτη παρακμή της!
Άγνωστος ο ακριβής μηχανισμός χρηματοδότησης
Ξέρω ότι είσαστε καχύποπτοι και σας έχει μείνει η πετριά απο την υπόθεση Novartis ότι οι πολυεθνικές του φαρμάκου ταΐζουν αδρά τους πολιτικούς και μια μέθοδος έμμεσης χρηματοδότησης είναι η εκ μέρους τους αγορά πολιτικής επιρροής, που πληρώνεται δια των «διαφημιστικών δαπανών» τους.
Ξέρω επίσης ότι είσαστε καχύποπτοι κι έναντι των ΜΜΕ ότι είναι αργυρώνητα και πως μπορεί κανείς ευκόλα να τα μετατρέψει σε υμνητές με μια «λίστα Πέτσα» ή άλλα τέτοια κόλπα, λες κι είμαστε στην Ουγγαρία του Βίκτορος Όρμπαν, του ..συγχωρεμένου.
Ξέρω ότι αρέσκεστε σε διάφορα επίθετα που χρησιμοποιεί ο κ Πολάκης για τον διάδοχο του στην Αριστοτέλους, όπως «λαδέμπορα κι αδιευκρίνιστε» κι άλλα που θα τα ζήλευε ο αείμνηστος Βαγγέλης Γιαννόπουλος. Πόσω μάλλον που ο Άδωνις, ο Πουλής και όλα τα πουλάκια τους, προσφεύγουν στην ανεξάρτητο δικαιοσύνη προκειμένου να βρουν το δίκιο τους και ω του θαύματος, πράγματι το βρίσκουν!
Γενικά, νομίζω ότι δεν πολυσέβεστε τους θεσμούς αλλά σας προειδοποιώ ότι εδώ θα μιλήσω για ανθρώπους υπεράνω πάσης υποψίας. Θα μιλήσω για αδάμαντες της Αριστεράς, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες και πολιτικούς που απλώς καταφέρνουν και υπερβαίνουν προκαταλήψεις.
Rebranding και αναθεωρητισμός
Υπάρχουν βέβαια πέντε- έξι -εφτά-οκτώ λεπτομέρειες από το παρελθόν, στις οποίες οι εμμονικοί αριστεροί κολλάνε αλλά ευτυχώς όχι όλοι. Υπάρχουν και όσοι εστιάζουν στην προσφορά του Αδώνιδος στον ανασκολοπισμό του ΕΣΥ, στην εργατικότητα, στην παραγωγικότητα με τις οποίες το διαλύει.
Είτε μιλάμε λοιπόν για την περίοδο της φιλοχουντικής πολιτικής ανάδειξης στο ΛΑΟΣ (ορφανό του Παττακού που φώναζε και συνθήματα του Γιόσεφ Γκαίμπελς), αυτοί τον συγχωρούν δεδομένου ότι ο κ Υπουργός ήταν μικρό παιδί όταν λάμβανε χώρα η προδοσία της Κύπρου.
Όταν μιλάμε για την εκ μέρους του διαφήμιση νανογιλέκων και γιατροσοφιών παρότι είχε υπηρετήσει ήδη ως υπουργός υγείας, τον δικαιολογούν ότι ο καημένος δεν φανταζόταν ότι θα βρισκόταν πρωθυπουργός να του αναθέσει εκ νέου το ΕΣΥ.
Όταν μιλάμε για την άρνηση του Πολυτεχνείου ή του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και τα άπειρα ομοφοβικά και ρατσιστικά σχόλια θεωρούν ότι άλλαξε. Τέλος όταν μιλάμε για την υπόθεση Novartis που την νομίσαμε σκάνδαλο αλλά αποδείχθηκε σκευωρία, αυτοί πολιτισμένα ζητάνε και μια συγγνώμη δηλαδής.
Ο ίδιος ο τιποτόφρονας κι όψιμος λάτρης του εβραισμού φροντίζει να λέει διάφορα στρογγυλά κι ανώδυνα για όλους όσους στο παρελθόν έχει βρίσει. Δεν εννοώ αποκλειστικά Εβραίους, Καραμανλή και Μητσοτάκη αλλά επεκτείνεται η επισκευαστική του προσπάθεια και σε μετανάστες, μειονότητες, Ρομά, ομοφυλόφιλους και γουοκ ατζέντα, χρήστες ουσιών κοκ.
Σου λέει εδώ με συγχώρεσαν οι Εβραίοι για τα κρεματόρια, οι υπόλοιποι θα το κρατήσουν μανιάτικο; Το tangoχρειάζεται πάντα δύο και περιέργως ο κ Υπουργός βρίσκει παντού ανθρώπους πολύ “ανοικτόμυαλους”, μεγαλόψυχους και γενικώς πρόθυμους να τον ξεπλύνουν. Πώς και γιατί άραγε;
Δεν ξέρω πόσες φορές το τελευταίο διάστημα βρεθήκατε εσείς μπροστά σε κάποιον «αφελή» της αριστεράς που είτε εξυμνεί στα ξεκούδουνα την εργατικότητα και την παραγωγικότητα του είτε σε κάποιο καλλιτέχνη που λίγο πριν μας παρουσιάσει τον ελασίτη του Θησείου μπαίνει στο κόπο να μας εξηγήσει πόσο ανθρώπινο και συμπονετικό τυγχάνει το εν λόγω μούτρο.
Αν μάλιστα προσέξατε τον μεν πασόκο ιατρό, που τίμησε τον παραγωγικότητα Άδωνιδος κι όχι της παιδιάτρου Σάμου που έπαθε κέτωση με πέντε μέρες συνεχόμενης εφημερίας, τον έκραξε τουλάχιστον ο Ανδρουλακης ενώ τον ελασίτη καλλιτέχνη κανείς. Παρεμπιπτόντως στο ΠΑΣΟΚ υπήρξαν και κανα-δυο διαγραφές υμνητών: Για τους Ελασιτες (γ-ν) που να πήγες και χάθηκες, ω τιμημένο βελουτέ …
Για αρχίστε σιγά-σιγά να μετράτε και πόσοι/ες δημοσιογράφοι με αριστερά σιρίτια αντιμετωπίζουν τον κ Υπουργό ως πολύ σοβαρή και μορφωμένη προσωπικότητα αν και θυμίζει κλόουν, πόσα άρθρα του όπου υποδύεται τον δεξιό διανοούμενο δημοσιεύονται σε αριστερές εφημερίδες.
Να σημειώνετε μην τυχόν και χάσετε τον λογαριασμό! Ακόμη και ΜΜΕ που απηχούν ημιεπισήμως την Αμαλίας ουδόλως φείδονται θετικών σχολίων ενώ είναι όπως κυκλοφορεί στην πιάτσα πολύ συχνά κι ομοτράπεζοι, φαντάζομαι για τις ανάγκες του ιατροφαρμακευτικού τους ρεπορτάζ.
Οὐ παντὸς πλεῖν ἐς Κόρινθον
Στην κορύφωση του φαινομένου μας προέκυψε και ένας ξεπλένης-«πολιτικός αρχηγός», ο οποίος αφού ζήτησε δημοσίως υπουργική ακρόαση για τον σύζυγο του, επανήλθε ευχαριστώντας την ευγένεια του εξέχοντος συνομιλητή. Κατά τ’ άλλα μπορεί να καθυβρίζει συστηματικά τα μέλη του κι ιδιαιτέρως την Αντιπρόεδρο του.
Μαθαίνω μάλιστα ότι σκοπεύουν οι δύο κορυφαίες προσωπικότητες να έχουν τετ α τετ συζήτηση, σε διαδικτυακό μέσο του “πολιτικού αρχηγού”. ίσως παραβρεθεί κι ο κοινός φίλος τους, κ Καρανίκας, τέως σύμβουλο Τσίπρα και νυν κασελακιστής αλλά και με πλήθος άλλες εξωπολιτικές δραστηριότητες, που ίσως έχουν επεκταθεί και στο πολιτικό rebranding. Τιμημένο βελουτέ, που να πήγες και χάθηκες …
Δεν υπάρχουν σχόλια