Όλεθρος με συναίνεση στον όλεθρο- Στάθης Σταυρόπουλος
Γράφει ο
ΣΤΑΘΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τρόφιμα, φάρμακα, όπλα, ενέργεια.
Οι τέσσερις τομείς που παίζεται σήμερα το μεγάλο παιχνίδι, και θα παιχτεί ακόμα μεγαλύτερο.
Παράλληλα με τα ναρκωτικά, το εμπόριο ανθρώπων (γυναικών, παιδιών και ανδρών) και την εκμετάλλευση των μεταναστών.
Σε αυτούς τους τομείς οι μεγάλοι τζίροι του καπιταλισμού με κέντρο τον άνθρωπο. Τον άνθρωπο ως καταναλωτή, ως λάφυρο, ως ανδράποδο, ως σκλάβο και, τελικά, ως κρέας για τα κανόνια.
Με όπλα τα χρηματιστήρια, την διαφήμιση, τα στρατεύματα, τις ντιρεκτίβες και την προπαγάνδα το σύστημα καθηλώνει τον κάθε πολίτη μόνο του και χωριστά σε μια κόλαση από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει.
Οι Έλληνες, λόγου χάριν. Δεν ξέρουμε τι τρώμε. Πληρώνουμε ακριβά και τρώμε σαβούρες. Μεταλλαγμένα, που μάλιστα με ντιρεκτίβα της Ούρσουλα φον ντερ Ράϊχ, δεν θα αναγράφουν πλέον στην ετικέτα τους τη σύνθεσή τους. Τρόφιμα που ήδη περιέχουν συστατικά από έντομα και σκουλήκια. Που θα περιέχουν ακόμη περισσότερα τέτοια υλικά.
Γίνε μέλος του militaire.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ – Μάθε τι κερδίζεις
Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ
Γιατί;
Διότι οι λαοί είναι παιδιά “κατώτερων θεών”. Που πρέπει να πληρώνουν για τα όπλα που θα τους σκοτώσουν.
Που πρέπει να πληρώνουν για την ενέργεια που χρειάζονται, διότι την «καταναλώνουν», διότι η έννοια του “κοινωνικού αγαθού” δεν υπάρχει πια.
Και δεν υπάρχει με την συναίνεση εκατομμυρίων πολιτών που νομίζουν ότι η προπαγάνδα τους έχει μάθει την πολιτική οικονομία απ’ έξω και ανακατωτά. Φουκαράδες (το λέμε συνέχεια) που σκέφτονται σαν τραπεζίτες.
Για όλα, για τον λιγνίτη, για τον πόλεμο στην Ουκρανία και για τη Γενοκτονία που διαπράττουν οι Ισραηλινοί, ακόμη και την ίδια τους την διατροφή.
Αυτό βεβαίως το φαινόμενο, διατρέχει άπασα την Ιστορία: δικτατορίες και τυραννίες χωρίς πελάτες, δεν μπορούν να υπάρχουν. Όμως στην εποχή μας αρχίζει να φαίνεται μπροστά μας το τέλος ενός δρόμου χωρίς επιστροφή.
Ο πολιτικός ολοκληρωτισμός, ο αμοραλισμός, η απαιδευσία και οι νέες τεχνολογίες στα χέρια των ολιγαρχών δεν αφήνουν πολλά περιθώρια επιβίωσης στους λαούς – όσο αυτοί επιμερίζονται σε μόνους και μοναχικούς πολίτες…


Δεν υπάρχουν σχόλια