....

....

Ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Καβάλας




4 σχόλια:

  1. Το θέμα το έλυσε ο Χάρης. Υπήρξε άμεση επικοινωνία με τον υπουργό ναυτιλίας. Τι όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ήταν ο Κώστας πρόεδρος όχι μόνο δεν πλήρωναν τα ασθενοφόρα αλλά πήγαιναν και κρουαζιέρα δωρεάν τα πληρώματα.
    Τώρα που τέτοια μεγαλεία
    Ο Κωστάκης είναι πρόεδρος αλλού ,ασχολείται με αλλά ας πούμε τα φύλλα πορείας για Θεσσαλονίκη και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που κάνουν τα γνωστά λαμόγια δεν ξεπλένονται με το να λες ψέματα για τίμιους ανθρώπους. Είναι γνωστό στη πιάτσα του ΕΚΑΒ ποιοι ασχολείται με εκτός έδρας.

      Διαγραφή

Από το Blogger.