Καταγγελία διασωστών του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης: «Διακομίζαμε από το Ιπποκράτειο στο Αγ. Παύλος και... πίσω λόγω βλάβης στον τομογράφο»
Η Δημοκρατική Ένωση Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει υποστελέχωση, έλλειψη οχημάτων και το γεγονός ότι «συνάδελφοι καλούνται να μετακινηθούν και να καλύψουν τη Χαλκιδική ελέω εποχικής πληθυσμιακής αύξησης λόγω της τουριστικής περιόδου και αντίστοιχης αύξησης περιστατικών»
Μια βλάβη αξονικού τομογράφου στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ανάγκασε ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ να επωμιστούν διακομιδές ασθενών προς το Νοσοκομείο «Άγιος Παύλος», που μπορούσε να εξυπηρετήσει τη διενέργεια αξονικών, και... πίσω, για μία ημέρα, με αποτέλεσμα να μένει μακριά το ΕΚΑΒ από το πραγματικό του έργο, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Ενότητα Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης.
Οι συγκεκριμένες διακομιδές δεν αφορούν τον πρωταρχικό επιχειρησιακό σκοπό του ΕΚΑΒ, ο οποίος είναι η παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας και η άμεση ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά αλλά πρόκειται ουσιαστικά για ανάγκες που προκύπτουν από τη δυσλειτουργία νοσοκομειακής υποδομής και την υποστελέχωση των νοσοκομείων, οι οποίες μεταφέρονται προς διαχείριση στο ήδη επιβαρυμένο σύστημα του ΕΚΑΒ, επισημαίνει το σωματείο.
«Η κατάσταση αυτή δεσμεύει πολύτιμα ασθενοφόρα και πληρώματα για πολλές ώρες, επιβαρύνει περαιτέρω ένα ήδη εξαντλημένο προσωπικό, αυξάνει τους χρόνους ανταπόκρισης στα επείγοντα περιστατικά και επηρεάζει συνολικά τη λειτουργία της επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας στην πόλη», αναφέρει.
Ακόμη καταγγέλλει υποστελέχωση, έλλειψη οχημάτων και το γεγονός ότι «συνάδελφοι καλούνται να μετακινηθούν και να καλύψουν τη Χαλκιδική, ελέω εποχικής πληθυσμιακής αύξησης λόγω της τουριστικής περιόδου και αντίστοιχης αύξησης περιστατικών».
Ωστόσο, όπως τονίζει, όλα αυτά αποτελούν τη μία πλευρά του νομίσματος ενώ στην άλλη πλευρά περιλαμβάνεται το γεγονός ότι οι διασώστες του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης καλούνται να εργάζονται υπό συνθήκες υπέρμετρου φόρτου εργασίας, χωρίς επαρκή διαλείμματα και εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών λόγω καύσωνα.
«Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Δευτέρα 22 Ιουνίου, κατά την οποία δεκάδες διακομιδές πραγματοποιούνταν εξαιτίας της βλάβης του αξονικού τομογράφου του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου. Ασθενοφόρα και πληρώματα του ΕΚΑΒ απασχολούνταν σε συνεχείς διακομιδές ασθενών από το Ιπποκράτειο προς το Νοσοκομείο "Άγιος Παύλος" για τη διενέργεια αξονικών εξετάσεων και, ακολούθως, σε νέες διακομιδές για την επιστροφή τους στο Ιπποκράτειο».
Το σωματείο καταλήγει λέγοντας ότι «επειδή, λοιπόν, οι συνέπειες που δημιουργούνται επιβαρύνουν τόσο τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ, όσο και τους πολίτες, οι οποίοι αναμένουν άμεση βοήθεια σε πραγματικά επείγοντα περιστατικά, διεκδικούμε:
• Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο ΕΚΑΒ και στις άλλες δομές υγείας.
• Άμεση ανανέωση, αύξηση και αναβάθμιση του στόλου ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ 2.
• Μονιμοποίηση του επικουρικού προσωπικού.
• Αξιοπρεπείς και ασφαλείς συνθήκες εργασίας.
• Επαναφορά του επιδόματος ετοιμότητας στο σύνολο του προσωπικού του
ΕΚΑΒ(στην κίνηση, στην διοίκηση, στο τηλεφωνικό κέντρο, στο συνεργείο,
στην νοσηλευτική, στην καθαριότητα) και διεκδίκηση επιδόματος άμεσης
ανταπόκρισης για τους συναδέλφους που εργάζονται στις μοτοσυκλέτες
ταχείας ανταπόκρισης».
Δεν πειράζει να δουλευτε και λίγο όχι όλο καλύψεις
ΑπάντησηΔιαγραφή