....

....

Τάκης Λιδωρικιώτης / «Noli turbare circulos meos»



Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον συντάκτη τους, χωρίς να συμπίπτουν κατ' ανάγκη με την άποψη του Tvxs.gr

Το Τvxs είναι από τα λίγα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης. Η επιβίωσή του εξαρτάται από τη βοήθειά σας. Γραφτείτε συνδρομητές - Κάντε δωρεά

Η φράση του τίτλου: «Noli turbare circulos meos», υποτίθεται ότι ήταν η τελευταία φράση του Αρχιμήδη (ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΑΡΑΤΤΕ …). Τα αναφερόμενα «circulos» είναι οι «κύκλοι», που θα έπρεπε να μείνουν τάχα αδιατάρακτοι. Ο Ρωμαίος στρατιώτης που βρήκε την απάντηση του Αρχιμήδη ειρωνική τον σκότωσε, οπότε οι θεωρίες του είχαν ήδη κλείσει τον κύκλο τους. Πάει κι αυτός, πάνε κι όλα τα circulos …

Τέτοιους προβληματισμούς μου δημιούργησε η συνέντευξη Τσίπρα στο ευαγές ίδρυμα του βαρδινογιαννισμού (Alpha, Σρόιτερ). Η αλήθεια είναι ότι το μεσσιανικό στοιχείο στο rebranding Τσίπρα επισημάνθηκε στο TVXS, εξ απαλών ονύχων.

Θεωρήθηκε όμως ως μια ανώδυνη σαχλαμαρίτσα της αφετηρίας κι όχι ως μια αληθινή εκδήλωση αναχρονιστικής προσωπολατρείας στον 21ο αιώνα.

Πρώτο

Το περίσσιο, χαλάει το ίσιο κι η υπερβολή οδηγεί ντουγρού στην διακωμώδηση. Μέσα στον πρώτο κιόλας μήνα ο κ Τσίπρας μας είπε ότι:

  • Ο Μητσοτάκης έκλεισε τον κύκλο του μετά από δύο τετραετίες. Ας πούμε ότι αυτό έχει μια λογική
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έκλεισε επίσης τον κύκλο του και δεν απασχολεί πλέον. Δεν υπάρχει σκορδαλιά χωρίς σκόρδο! Syrizamobilisκι η Ρώμη είναι κάθε φορά η πόλη όπου βρίσκεται ο Αυτοκράτωρ! Αφότου λοιπόν Αυτός έφυγε, απέμειναν εκεί μοιρολογίστρες…
  • τοξικό κόμμα που έκλεισε τον κύκλο του και πρέπει να εκλείψει επισημάνθηκε ότι είναι και το ΠΑΣΟΚ
  • εννοείται ότι διάφορες παρασχίδες που προκύψανε κατά καιρούς από διασπάσεις του ImperiumΤσίπρα (ΠΛΕΥΣΗ, ΜεΡΑ25, Δημοκράτες, ΝεΑρ) δεν ήταν παρά απέλπιδες προσπάθειες υποκατάστασης του Μεσσία κι αυτονοήτως η επάνοδος του στα πράγματα κηρύσσει λήξη σαιζόν και γι’ αυτούς.
  • του τριπλού αυτού δόγματος «τοξικό, έκλεισε τον κύκλο του, να κλείσει …» έχει, προς ώρας, εξαιρεθεί το αειθαλές ΚΚΕ

Άμα τη εμφανίσει Τσίπρα δηλαδή καμιά δεκαριά κόμματα οφείλουν να κλείσουν οικειοθελώς. Είναι αυτό που ορθά αποδόθηκε σε μια τηλεοπτική εκπομπή ως αναβίωση του γηπεδικού συνθήματος των seventies’: «Στην μπάντα, στην μπάντα, περνάει ο Λοσάντα!»

Κι όλα αυτά γιατί κάποιος σοφός τοξικολόγος επικαλείται τους κύκλους  του Αρχιμήδη που έκλεισαν; Αν οι Έλληνες αποδεχθούν ότι τα κόμματα τους είναι circulos, από που προκύπτει ότι λύση στο δράμα είναι ένας αυτόκλητος Μεσσίας; Μάλλον για φαινόμενο Δελαπατρίδη μοιάζει.

Δεύτερο

Κοιτώντας τις φωτογραφίες των 200 της Καισαριανής και μετά μια φωτο από την ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ με Φάμελο, Γεροβασίλη και «κουδουνάτους» αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς την έκπτωση και το τι διασυρμό σημαίνει η τυχόν επίκληση πλέον του «ηθικού πλεονεκτήματος της Αριστεράς», που ανέκαθεν παραμύθι ήταν. Σήμερα όμως καταντάει ύβρις και προσβολή και το να πεις ότι οι πολιτικοί απόγονοι ΕΚΕΙΝΩΝ είναι τούτοι εδώ!

Σε αυτή την αδήριτη θλιβερή πραγματικότητα το σχόλιο του κυνικού Τσίπρα ήταν να βγάλει το κόμμα του ΕΛΑΣ; Θυμίζω ότι στο Μακρονήσι είχε πάει ο Κασσελάκης για προσκύνημα και δικαιολογημένα έφριξε τότε το σκυλί. Τώρα; Του φάνηκε ότι όσοι άφησαν παιδιά ορφανά και γυναίκες-χήρες για να μην βάλουν μια υπογραφή, οραματίζονταν την Μαριζέτα και τον Νυφούδη να λένε άρρητα ρήματα. Τα άγια τοις κυσί ή Δελαπατρίδης Νο 2;

Τρίτο

Ο κ Τσίπρας και το νέο κόμμα του προφανώς δεν έχει τα ελαφρυντικά της κ Καρυστιανού και του αληθώς νέου κόμματος της. Ο κ Τσίπρας επί 12 έτη αποτέλεσε κορυφαίο πολιτειακό παράγοντα οπότε ότι λέει για τους θεσμούς έχει μια αυξημένη βαρύτητα.

Ο κ Μητσοτάκης έχει απέναντι του σήμερα μια αξιωματική αντιπολίτευση που ο μεν ένας που την έχει δεν την αξιοποιεί ενώ ο άλλος που θα μπορούσε να την πάρει, δεν την καταδέχεται. Μετά από πολυετή σιωπή στα έδρανα της Βουλής ο κ Τσίπρας παραιτήθηκε εν όψει της θεατράλε επανεμφάνισης του. ΟΚ, δικαίωμα του! Εμφανίζεται όμως τώρα ως «δημοσκοπική αντιπολίτευση» χωρίς κανέναν βουλευτή.

Αν καταδεχόταν ο κ Τσίπρας όλους όσους τον εκλιπαρούν από ΣΥΡΙΖΑ, ΝεΑρ κι ανεξαρτήτους θα επανακτούσε δια μιας τον αληθινό ρόλο του πολιτειακού παράγοντα, έστω κι ως ΕΛΑΣ.

Αντ’ αυτού συνεχίζει να περιφρονεί το πολιτειακό αξίωμα και προτιμά την δημιουργική ασάφεια που του εξασφαλίζουν οι συμπαθείς αναλώσιμοι, βοηθοί του.

Θέτει επίσης ως προϋπόθεση εισόδου στο κόμμα του την έξοδο από την σημερινή Βουλή. Λες και ζητά κάποιο αποφυλακιστήριο από τους νεοπροσήλυτους. Είναι άραγε η ελληνική Βουλή κάτι τόσο κακόφημο σαν κατάστημα σωφρονισμού; Πώς λέει στους εκπροσώπους των πολιτών να πετάξουν την αποτεθείσα εμπιστοσύνη των πολιτών στα σκουπίδια, ως οιοινεί θαυματουργό όρο αναβάπτισης τους, κι αμέσως μετά να επανεκτεθούν; Πόσο σέβεται την έννοια του βουλευτή όποιος προτείνει τέτοιες γελοίες τελετουργίες;

Αν πράγματι υλοποιείτο κάτι τέτοιο, τότε θα είχαμε την σιωπηλή αποχώρηση μεγάλου μέρους της αντιπολίτευσης από την Βουλή. Προς τι αυτή η εξόχως αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά; Κι η επόμενη Βουλή, στην οποία θα μετέχει σε τι θα διαφέρει τόσο ποιοτικά; Κι εκείνη η αντιπρόεδρος Γεροβασίλη, το κρυφό του χαρτί, πως την αντέχει μια τέτοια Βαστίλη και συνεχίζει να προεδρεύει στην Βουλή αγέρωχη;

Για λόγους εντυπώσεων μπορεί να ζητήσει κανείς από τους πιστούς του να κάνουν push ups στο Σύνταγμα ή να τους υποβάλει σε μακρά νηστεία και προσευχή ωστόσο αυτό δεν δείχνει κύρος πολιτικού ηγέτη αλλά έλλειμμα σοβαρότητας. Στην καλύτερη εκδοχή πρόκειται για ψυχολογικές ανάγκες κάποιου Δελαπατρίδη Νο 3.

Τέταρτο

Υπάρχει μια παλιά ρήση του Μάο για την μία και μόνη πιθανή πολιτική κατεύθυνση της γραφειοκρατίας. «Οι καρέκλες κοιτάνε πάντα δεξιά»! Όσα λοιπόν συνεχίζουν να κάνουν οι Φάμελος-Γεροβασίλη στο επταώροφο της Κουμουνδούρου θα έλεγα ότι το επιβεβαιώνουν πλήρως Ο λογαριασμός όμως πάει Αμαλίας κι ας κρύβεται όσο θέλει ο κ Τσίπρας πίσω από το δάκτυλο του.

Οι άνθρωποι του έχουν πια συμφύσεις με τις καρέκλες κι αυτός συνεχίζει να υποδύεται τον αμφισβητία. Είναι εντελώς γελοίο να προσπαθεί έτσι  να αποτινάξει από πάνω του την «τοξική συριζίλα», κατά την στιγμή που έχει υπάρξει  ο εφευρέτης της. Ακόμη και σήμερα, σε πόσα κόμματα επιθυμεί να κουνάει τα σπαγκάκια ο κ Τσίπρας; Νισάφι πια, θα πάει από υπερκόπωση …

Πέμπτο

Αξιοσημείωτο είναι ότι στο rebranding Τσίπρα αυτό που έσπευσε να πετάξει στα σκουπίδια ήταν ότι θετικό του πίστωσαν ιστορικά οι Έλληνες.

Ο Τσίπρας αποχώρησε οικειοθελώς προ τριετίας κι επιστρέφει βιαστικά περιβαλλόμενος από τσικό ποικίλων προελεύσεων Λέει κάτι ασυνάρτητες κι αλληλοσυγκρουόμενες γενικότητες. Δικαίωμα του αλλά λέει ότι ενώ επι 10 χρόνια έπεται του Μητσοτάκη, αυτή την φορά πέτυχε το αντίθετο ήδη μέσα σε λίγες εβδομάδες Τι υπαινιγμό κρύβει αυτό;

Ότι ο Μητσοτάκης τον κατανίκησε επανειλημμένως χάρη σε ένα πασίγνωστο μπλοκ επιχειρηματικό και μιντιακό, που δεν υπάρχει πιά! Και δεν είναι μόνον οι δικές του βαθιές ρωγμές  είναι κι η ολοφάνερη προτίμηση των ολιγαρχών στο πρόσωπο του Τσίπρα που το επιβεβαιώνει. Το κλείσιμο του ματιού λέει ότι αυτή την φορά τα συμφέροντα θα τα έχει μαζί του και γι’ αυτό θα νικήσει. Αιδώς Αργείοι!

Εύγε πάντως στους rebranding πωλητές μιας τέτοιας στρατηγικής αλλά και σ’ όσους είναι πρόθυμοι να αγοράσουν έναν τέτοιας υφής αντιμητσοτακισμό. Υπάρχουν βεβαίως και διάφοροι καθεστωτικοί φωστήρες που μας παρουσιάζουν μια μαγική εικόνα ότι ο Τσίπρας τάχα ωρίμασε και χειραφετήθηκε, πετώντας επιτέλους στην φωτιά το τρίτομο Κεφάλαιο του Μαρξ. Ουδέν ψευδέστερο, έτσι κι αλλιώς ποτέ του δεν το διάβασε.

Συμπέρασμα αβίαστο, τουλάχιστον για τους έχοντες μια ηλικία. Καλύτερα με τα circulos …

tvxs.gr

3 σχόλια:

  1. Μέχρι Τσίπρα είμαστε πάρτε το χαμπάρι και μην ξυνίζετε γιατί η ξυνίλα σας η αξέχαστη έφερε αβίαστα τον Μητσοτάκη. Οι παραπολυαριστρεροί και οι εγώ δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ σε καίρια πόστα, όπου όλοι επιδοθήκατε σε λευκή απεργία και το 19 και το 23 , φέρατε τη λαίλαπα Μητσοτάκη.
    Καιρός να μαζευτείτε λίγο. Εκτός αν προτιμάτε και 3η τετραετία Κούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά να έρθει για τρίτη αυτός που λες και να παίρνεις σύνταξη απευθείας από το χέρι του Αγίου Πέτρου, μην αφήσεις και χρέος σ' αυτούς που θα πληρώσουν για την κηδεία σου🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    2. Γιατί το λες αυτό, επειδή έφαγες μια μείωση 30% στο εισόδημα και 5 χρονάκια για σύνταξη, σιγά τα ωά.
      Το πολύ-πολύ να φας άλλα τόσα αν ξαναβγεί.βλέπεις κανένα πρόβλημα σ' αυτό;
      Έτσι κι αλλιώς το προσδόκιμο ζωής έχει ανέβει και θα βαριέσαι να κάθεσαι...
      Αλέξης

      Διαγραφή

Από το Blogger.