....

....

Χαμός ανάμεσα σε Μαργαρίτη και Ρωμανό on air: «Να πας στην Πάνια που ήσουν τραγουδιάρης» – «Θα σου κάνω αγωγή και μήνυση»

«Επειδή θέλετε να κάνετε τον καλό μαθητή στη ΝΔ για να προκόψετε, μην το κάνετε σε μας», ήταν το σχόλιο του Θόδωρου Μαργαρίτη προς τον Διευθυντής Ψηφιακής Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Ν. Ρωμανό 

23/06/2026, 11:27

Ένταση επικράτησε στο πλατό του Action 24 ανάμεσα στον Θόδωρο Μαργαρίτη του ΠΑΣΟΚ και τον Νίκο Ρωμανό της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή την καταδίκη τηςΆννας Μισέλ Ασημακοπούλου, για παράνομη διαρροή προσωπικών δεδομένων, με την κατάσταση ωστόσο να ξεφεύγει όταν ο Διευθυντής Ψηφιακής Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού αναφέρθηκε στην κριτική που είχε ασκήσει η αξιωματική αντιπολίτευση για το έγκλημα στα Τέμπη.

Μάλιστα η «διαμάχη» τους πέρασε σε προσωπικό επίπεδο με τον Θεόδωρο Μαργαρίτη να του λέει «να πας στην Αννίτα Πάνια να πουλάς τσαμπουκά, που ήσουν τραγουδιάρης» και τον Νίκο Ρωμανό να τον απειλεί με αγωγή και μήνυση αν δεν ζητήσει συγγνώμη.

Αναλυτικά ο διάλογος

Ν.Ρ.: «Συγνώμη θα ζητήσετε για τα ξυλόλια; Συγνώμη θα ζητήσετε για τους συναδέλφους σας που κρεμάσατε στα μανταλάκια και τώρα αθωώνεται ο ένας μετά τον άλλον;»,

Θ. Μ.: «Εγώ επειδή είμαι αρκετά μεγαλύτερος από τον Νίκο Ρωμανό, θέλω να του δώσω μια συμβουλή δημόσια».

Ν.Ρ.: «Δεν θέλω καμία συμβουλή. Τις συμβουλές αλλού».

Θ. Μ.: «Να το πω χωρίς συμβουλή. Να δίνετε εξετάσεις στους πολιτικούς σας προϊστάμενους με αυτό τον τρόπο, όχι σε μας».

Ν.Ρ.: «Κρίνεστε από τους τηλεθεατές».

Θ. Μ.: «Επειδή θέλετε να κάνετε τον καλό μαθητή στη ΝΔ για να προκόψετε, μην το κάνετε σε μας».

Ν.Ρ.: «Το στιλάκι αυτό αλλού. Εντάξει; Εμένα λέγανε δολοφόνο, όχι εσένα».

Θ. Μ.: «Καταρχήν να μην μου μιλάς στον ενικό».

Ν.Ρ.: «Σου μιλάω στον ενικό».

Θ. Μ.:«Να μην μου μιλάς στον ενικό. Είσαι αγενής. Δεν σε έχει μάθει η οικογένειά σου να είσαι ευγενικός;»

Ν.Ρ.: «Μια χαρά με έχει μάθει η οικογένειά μου. Όταν μας λέγατε δολοφόνους».

Θ. Μ.:«Να πας στην Αννίτα Πάνια να πουλάς τσαμπουκά, που ήσουν τραγουδιάρης».

Ν.Ρ.: «Ναι; Πότε ήμουν; Αγωγή και μήνυση. Πότε είχα πάει;»

Θ. Μ.: «Όταν ήσουν μικρούλης».

Ν.Ρ.: «Ναι, είχα πάει; Αγωγή και μήνυση γιατί εγώ ποτέ δεν έχω πάει σε αυτή την εκπομπή. Είναι ένα fake news, το οποίο έχει χτιστεί ακριβώς για να μου δολοφονήσουν τον χαρακτήρα. Δεν έχω πάει ποτέ. Ζητήστε συγγνώμη».

Θ. Μ.: «Σας λέω συγγνώμη».

Ν.Ρ.: «Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτή την εκπομπή κι αναφέρεστε σε κάτι που είχε γίνει 21 ετών».


Εκεί επενέβη και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μπάρκας, ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Μαργαρίτη σχολίασε ότι «ήτανε άλλη εκπομπή».

koutipandoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.