....

....

Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης για την καταγγελία στην πλατεία Σαπφούς, όπου κλείνει 26 μέρες η διαμαρτυρία προσφύγων:


Την ίδια φροντίδα σε όλους, από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες στους καταυλισμούς έως στον παππού του απομακρυσμένου χωριού, επισημαίνουν ότι δείχνουν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ. Το Σωματείο εργαζομένων του ΕΚΑΒ απαντά στην καταγγελία που έγινε από πρόσφυγες και αλληλέγγυους για το περιστατικό όπου εργαζόμενος της υπηρεσίας δεν παρέλαβε γυναίκα πρόσφυγα-απεργό πείνας, ενώ είχε αναφερθεί ότι είχε λιποθυμήσει. Παράλληλα, εξηγεί στο «Ε» για τη διαμαρτυρία των προσφύγων στην πλατεία Σαπφούς, που χτες συμπλήρωσε 26 μέρες, ότι έχουν δημιουργηθεί και άλλα περιστατικά, με τον πρόεδρο του Σωματείου Χρόνη Πιέρο να υπογραμμίζει ότι Ιρακινός απεργός πείνας αρνούνταν να μπει στο ασθενοφόρο, ενώ είχε αναφερθεί ότι είχε λιποθυμήσει, φοβούμενος ότι θα αποχωριστεί με την οικογένειά του. Και το παραπάνω αναφέρθηκε από το Σωματείο λόγω του ήδη έντονου φόρτου εργασίας που έχει.
Για την περίπτωση της 42χρονης Μαριάμ Ζαχρά από το Ιράν, που την Κυριακή δεν παρελήφθη αρχικά από ασθενοφόρο, το σωματείο τονίζει ότι εκείνη «δεν λιποθύμησε». Για την άρνηση του εργαζομένου να παραλάβει, παρά το ότι στην κλήση είχε αναφερθεί ότι έκλεινε 7 ημέρες απεργίας πείνας, επισημαίνει ότι εκείνος «είδε ότι δεν πρόκειται για ένα σοβαρό περιστατικό και ότι την ίδια ώρα είχε κλήση για ένα σοβαρότερο και έπρεπε να φύγει». Το συμβάν καταγγέλθηκε στην αστυνομία, αλλά ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ απαντά ότι, όταν υπήρξε διαθέσιμο ασθενοφόρο, μετέβη στην πλατεία Σαπφούς, παρέλαβε τη 42χρονη «που περπατούσε κανονικά. Πήγε στο Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης και όπως μάθαμε πήρε ένα παυσίπονο και επέστρεψε στην πλατεία με τα πόδια».
Και προσθέτει: «Οι συνάδελφοι που ήταν στο περιστατικό είναι και οι δυο απόφοιτοι του ΙΕΚ ΕΚΑΒ ως διασώστες-πληρώματα ασθενοφόρου. Οπότε η όποια αναφορά σε εμάς ως οδηγούς ασθενοφόρου είναι άτοπη. Είμαστε εμείς που φτάνουμε στο τροχαίο, στο εργατικό ατύχημα, στον παππού στο απομακρυσμένο χωριό, στους μετανάστες στα καμπ και δίνουμε την ίδια φροντίδα σε όλους».
Πικετοφορία από το ΠΕΚ

Και από τη διαμαρτυρία των προσφύγων στην πλατεία Σαπφούς πέρασε την περασμένη Πέμπτη το Παλλεσβιακό Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο που πραγματοποίησε πικετοφορία. «Την ίδια στιγμή που εντείνεται η επίθεση σε εργατικά-λαϊκά στρώματα, την ίδια στιγμή που οι ξεριζωμένοι πρόσφυγες και μετανάστες, θύματα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και αντιθέσεων, εγκλωβίζονται στα νησιά μας από την κυβέρνηση και τους ιμπεριαλιστικούς μηχανισμούς κάτω από αντίξοες συνθήκες, αυτήν την ίδια στιγμή η κυβέρνηση και με την επίσκεψη Τσίπρα στις ΗΠΑ μπλέκει όλο και πιο βαθιά τη χώρα σε επικίνδυνα μονοπάτια, σε επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. » ανέφερε μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση.

Πηγή : emprosnet.gr

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΠ ΕΚΑΒ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ: 





Θέμα: Προβλήματα ΕΚΑΒ Μυτιλήνης

Κύριε Υπουργέ
Το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης αντιμετωπίζει πολλά και ποικίλα προβλήματα που έχουν σε γενικές γραμμές την βάση τους στην έλλειψη προσωπικού και στην ασφάλεια στον χώρο εργασίας.

Συγκεκριμένα
Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στην ασφάλεια του προσωπικού κατά την παραλαβή περιστατικών από τους καταυλισμούς προσφύγων , οι συνθήκες είναι απαράδεκτες καθώς δεν υπάρχει καμιά οργάνωση στην παραλαβή και παράδοση των ασθενών, με αποτέλεσμα οι διασώστες να μην μπορούν να προσφέρουν με αποτελεσματικότητα την Προνοσοκομειακή Φροντίδα.

Για παράδειγμα , όχι μόνο προσπαθούν να εισέλθουν στο ασθενοφόρο πολλά άτομα , αλλά έχουμε και επιθετικές συμπεριφορές, σε σημείο μάλιστα να δημιουργούν και υλικές ζημιές στα ασθενοφόρα.

Ζητάμε λοιπόν ασφαλή χώρο παραλαβής ασθενών και υπεύθυνο διαχείρισής τους ώστε να μπορούν να δουλεύουν με ασφάλεια.

Επίσης ένα εξίσου σοβαρό και πάγιο αίτημα των συναδέλφων μας στην Μυτιλήνη είναι η έλλειψη προσωπικού τόσο μόνιμου όσο και του εποχικού . Προτείνουμε λοιπόν άμεσα να ενισχυθεί το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης με 10 άτομα μόνιμου προσωπικού και άλλους 10 Εποχικούς ιδιαίτερα για τους μήνες αιχμής.

Συνεχίζοντας θα πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι επιβεβλημένη η ανάγκη τοποθέτησης Ιατρού, γιατί πολύ απλά αναγκάζονται οι Διασώστες να παίρνουν αποφάσεις που δεν ανήκουν στα καθήκοντά τους αναλαμβάνοντας ευθύνες που δεν τους αναλογούν με αποτέλεσμα να βρίσκονται υπόλογοι για θέματα που δεν άπτονται των δικαιωμάτων τους.
Τελειώνοντας σας ενημερώνουμε ότι είναι επιβεβλημένη η επίσπευση της ολοκλήρωσης του κτηρίου, έτσι ώστε να μπορούν οι εργαζόμενοι συνάδελφοί μας στο ΕΚΑΒ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ να στεγάζονται σε χώρο που τηρεί τους κανόνες Υγιεινής & Ασφάλειας

Κύριε Υπουργέ
Οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης από την πρώτη στιγμή έδωσαν και δίνουν αγώνα για να μπορέσουν να διαχειριστούν το δύσκολο θέμα των προσφύγων αλλά και να ανταπεξέλθουν στα περιστατικά του υπόλοιπου νησιού, με δεδομένο μάλιστα και τις ελλείψεις που υπάρχουν στα κατά τόπους Κ.Υ της περιοχής.

Είναι λοιπόν αυτονόητο πως πρέπει άμεσα να ορίσετε συνάντηση έτσι ώστε να συζητήσουμε διεξοδικά τα προβλήματα που σας αναφέρουμε, με στόχο να δοθεί η καλύτερη δυνατή λύση τόσο για τους συναδέλφους μας όσο και για τους πολίτες του νησιού.



Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.