Σωματείο Εργ. ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας (Καταγγελία για αντισυναδελφική συμπεριφορά του συντονιστή ΕΚΑΒ -2 )
Σωματείο Εργ. ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας (Καταγγελία για αντισυναδελφική συμπεριφορά του συντονιστή ΕΚΑΒ-2)
Ημερομηνία καταχώρησης (15/11/2017)
Εργασιακό Σωματείο Ε.Κ.Α.Β Δυτικής Μακεδονίας
Κοζάνη 15/11/2017
Αρ. Πρωτ. : 23
Προς : Δ/ντη Ε.Κ.Α.Β. Παράρτημα Κοζάνης
Κοιν : Π.Ο.Π. Ε.Κ.Α.Β
ΘΕΜΑ: Καταγγελία για αντισυναδελφική συμπεριφορά του συντονιστή ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης
Κ. Δ/ντή , Θέλουμε να σας ενημερώσουμε για συμβάν που έγινε στις 13/11/2017. Οι συνάδελφοι: Τσιαβής Ευάγγελος και Τσιμινάκης Ιωάννης εργάζονταν στην πρωινή βάρδια στο ΕΚΑΒ Κοζάνης με την κινητή μονάδα. Στις 13:48 τους δόθηκε διαβίβαση για διακομιδή για το νοσοκομείο «Παπανικολάου» Θεσσαλονίκης.
Με την παράδοση και το τέλος του περιστατικού , ώρα 16:00, οι συνάδελφοι επικοινώνησαν με το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης , ανέφεραν ότι ήταν εργαζόμενοι κατά την πρωινή βάρδια ότι η διακομιδή έγινε με κινητή μονάδα και συνοδό γιατρό.
Αρχικά ο τηλεφωνητής τους αποδέσμευσε, αλλά προς έκπληξη , εντός 2 λεπτών, δέχθηκαν κλήση από τον συντονιστικού ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που τους υποχρέωνε να παραλάβουν ασθενή από το «Θεαγένειο» και να το παραδώσουν στην κατοικία του στην Πτολεμαΐδα! Ο συντονιστής δεν σεβάστηκε ότι οι συνάδελφοι μας εργάζονταν 7 ώρες στο ΕΚΑΒ Κοζάνης πριν την διακομιδή.
Δεν σεβάστηκε ούτε ότι είχε παρέλθει το οκτάωρο τους κατά 1 ώρα, ούτε καν ότι το εν λόγο ασθενοφόρο είναι κινητή μονάδα που είναι και η μοναδική στην Δυτική Μακεδονία!
Το αποτέλεσμα, οι διασώστες συνάδελφοί μας να εργαστούν επιπλέον 3ώρες και η Δυτική Μακεδονία να μην έχει κάλυψη από κινητή μονάδα μέχρι τις 19:40! Η σωματική κούραση των συναδέλφων και η μη κάλυψη της Δυτικής Μακεδονίας από κινητή μονάδα φαίνεται, βέβαια, ότι δεν απασχόλησε τον συντονιστή αλλά έδειξε την αδιαφορία του.
Προ ημερών, κατά την επίσκεψη του προέδρου του ΕΚΑΒ Κ. Καρακατσιανόπουλου Κωνσταντίνου, τον συνόδευε ο Κ. Μυλωνάς Κωνσταντίνος (συντονιστής: τηλεφωνικού ασυρματικού κέντρου ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης).
Όταν θέσαμε , ως σοβαρό ζήτημα, στον Συνάδελφο Μυλωνά ότι αυτό συμβαίνει κατ’ επανάληψη. Δηλαδή να δίνεται, μετά το πέρας της βάρδιας, επιστροφή από Θεσσαλονίκη , ο Κ. Μυλωνάς ανέφερε ότι αυτό δεν συμβαίνει αλλά και δεν είναι σωστό. Αλλά!... να που τελικά συμβαίνει!
Παρακαλούμε όπως επιληφθείτε του θέματος της αντισυναδελφικής συμπεριφοράς που βιώνουμε και ζητάμε να μην διαβιβάζονται παρόμοια περιστατικά μετά την λήξη της βάρδιάς μας.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΟΠΕΚΑΒ (Επιστολή καταγγελία Στην Διεύθυνση ΕΚΑΒ2) για την Καταγγελία της Κοζάνης
Ημερομηνία καταχώρησης (15/11/2017)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 15/11/20175
Αρ.πρωτ: 1122
Προς : 1) Διευθύντρια ΕΚΑΒ2
Κα Τσιούπα Αγγελική
2)Συντονιστές ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης
Κοιν : 1)Διευθυντές Παραρτημάτων ΕΚΑΒ
2) Εργ. Σωματείου ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας
Θέμα: Καταγγελία Εργ. Σωματείου ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας
Σας κοινοποιούμε την καταγγελία του Σωματείου ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας για την διακομιδή – επιστροφή ασθενούς και σας εφιστούμε την προσοχή σας τόσο στην τήρηση του ωραρίου εργασίας των Διασωστών Πληρωμάτων Ασθενοφόρων όσο και στην ιδιαιτερότητα των παραρτημάτων μας.
Είναι λοιπόν ευνόητο ότι πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τις ιδιαιτερότητες της Εργασίας των Διασωστών, καθώς επίσης και την Νομοθεσία (Ωρες Οδήγησης & Ανάπαυσης ) όπως αυτή ορίζετε από την απόφαση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟ∆ΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ∆ΙΚΤΥΩΝ με Αριθμ Πρωτ Φ450/746/79 31/12/2012 , στο βαθμό που καλύπτει την εργασίας των Διασωστών Πληρωμάτων Ασθενοφόρων.
Γνωρίζοντας λοιπόν τις ιδιαιτερότητες της εργασίας των Διασωστών Πληρωμάτων Ασθενοφόρων , σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει να τηρείτε το ωράριο εργασίας αυτών, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη σας πως οποιαδήποτε υπέρβαση αυτού ελλοχεύει κινδύνους τόσο για τους ίδιους και για τους ασθενείς που μεταφέρουν όσο και γι΄αυτόν που διαβιβάζει μια τέτοια μη σύννομη κλήση.
Με την επιφύλαξη κάθε Νόμιμου Δικαιώματος μας
Η
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια