Παράδοση 22 Οχημάτων στο ΕΚΑΒ στο Πλαίσιο της Δωρεάς Ύψους 14 Εκατομμυρίων
Παραδόθηκαν 5 ασθενοφόρα και 17 κινητές μονάδες στο ΕΚΑΒ στο πλαίσιο της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στον οργανισμό ύψους 14 εκατομμυρίων ευρώ. Η δωρεά προς το ΕΚΑΒ εντάσσεται στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Ενάντια στην Κρίση και πραγματοποιείται επιπλέον της τακτικής κοινωφελούς δράσης του Ιδρύματος.
Τα νέα οχήματα εκσυγχρονίζουν το 22% του συνολικού στόλου του ΕΚΑΒ (650 οχήματα) και στο σύνολό τους θα αντικαταστήσουν παλαιότερης τεχνολογίας οχήματα. Τα οχήματα θα διατεθούν σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδος, στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, με στόχο να ανταποκριθούν στη βασική ανάγκη για ανοιχτή πρόσβαση σε θέματα δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας όλων των κατοίκων της χώρας.
Επιπλέον, μέσω της δωρεάς, το Ίδρυμα θα υποστηρίξει και την ψηφιακή αναβάθμιση του επιχειρησιακού κέντρου της Αττικής το οποίο δέχεται ετησίως άνω των 1.700.000 κλήσεων (στοιχεία ΕΚΑΒ 2016). Το επιχειρησιακό κέντρο αποτελείται από την εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης των περιστατικών και την εφαρμογή της τηλεματικής παρακολούθησης ασθενοφόρων. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαχείριση των περιστατικών και την εφαρμογή τηλεματικής παρακολούθησης των 200 ασθενοφόρων οχημάτων, που δρουν στην περιφέρεια Αττικής, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο, τη δυνατότητα βελτίωσης του χρόνου ανταπόκρισης κατά 25%. Επιπλέον η δωρεά θα υποστηρίξει την επέκταση του υφιστάμενου συστήματος του κέντρου της Θεσσαλονίκης στο επιχειρησιακό κέντρο της Αττικής.
Πηγή : snf.org



Δεν υπάρχουν σχόλια