....

....

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ (TV100-020719)


Με 15 άτομα από Θεσσαλονίκη, Κιλκίς και άλλες περιοχές έχουν ενισχυθεί τα πληρώματα του ΕΚΑΒ στη Χαλκιδική για τους θερινούς μήνες, ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες της τουριστικής περιόδου. Από το προσεχές Σαββατοκύριακο και για όλο το καλοκαίρι, σε κεντρικά σημεία του οδικού δικτύου θα βρίσκονται δύο μηχανές του ΕΚΑΒ για να συνδράμουν σε περιστατικά πριν από την άφιξη ασθενοφόρου. Την ίδια ώρα, στον αέρα βρίσκεται το πρόγραμμα των διακομιδών με ελικόπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος. Ρεπορτάζ: Χρήστος Πέτρου Κάμερα: Σπύρος Κόπανος Μοντάζ: Όλγα Τσιακίρη Μιλούν: ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΝΤΟΥΛΗΣ (Γενικός Γραμματέας Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης), ΜΑΡΙΟΣ ΠΥΡΠΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Χαλκιδικής)

TV100THESSALONIKI 

2 σχόλια:

  1. πρώτη φορά βλέπω να διαφημίζουν το κυβερνητικό έργο οι συνδικάλες και όχι οι υπηρεσιακοί παράγοντες, που θα έχουν και την ευθύνη σε πιθανή αποτυχία του σχεδιασμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασχετος ο γραμματέας του σωματείου; Δεν σέβεστε ούτε θεσμούς ούτε τα πρόσωπα που τους εκλέγουν για να υπηρετήσουν. Καλά που είναι και αυτοί γιατί αλλιώς το ΕΚΑΒ θα είχε διαλυθεί από καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.