Με αφορμή τους θανάτους δύο κατοίκων της περιοχής που περίμεναν για αρκετή ώρα το ασθενοφόρο, ενώ είχαν υποστεί καρδιακό επεισόδιο, δήλωσαν με αυτή την κίνηση την έντονη διαμαρτυρία τους για την υποστελέχωση του ΕΚΑΒ.

Ρεπορτάζ Αλεξία Τζιώνα