Διαμαρτυρία κατοίκων στην Κασσανδρεία Χαλκιδικής για τις ελλείψεις στο ΕΚΑΒ (video)
Με αφορμή τους θανάτους δύο κατοίκων της περιοχής που περίμεναν για
αρκετή ώρα το ασθενοφόρο, ενώ είχαν υποστεί καρδιακό επεισόδιο, δήλωσαν
με αυτή την κίνηση την έντονη διαμαρτυρία τους για την υποστελέχωση του ΕΚΑΒ.
Ρεπορτάζ Αλεξία Τζιώνα
Ρεπορτάζ Αλεξία Τζιώνα

Οι "σκηνοθέτες", της Χαλκιδικής, που στα Βρασνα, έγιναν... κομπάρσοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή