....

....

Με νέα απόφαση του υπ. Υγείας αίρεται η αναστολή των υπηρεσιακών μεταβολών





Με νέα απόφαση του υπ. Υγείας κ. Κικίλια η οποία εκδόθηκε στις 25/9 και κοινοποιήθηκε στα Νοσοκομεία και τις μονάδες υγείας αίρεται οποιαδήποτε αναστολή στις υπηρεσιακές μεταβολές η οποία είχε επιβληθεί με δύο αποφάσεις του υπ. Υγείας από τις αρχές Ιουλίου.
Ακολουθεί την σχετική απόφαση

 

ygeionomikoi.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.