Και όπως όλοι περιμέναμε, από τώρα οι κινητοποιήσεις θα είναι νόμιμες για το "κίνημα" .
Κάτι άκουσα ότι οι Σέρρες έχουν εξαιρετικές ταβέρνες. Ιδιαίτερα τώρα που ενισχύθηκε ο Τομέας!Και να οι ψαρούκλες, και να τα κοψίδια και να οι μπριζόλες.Άααααχ Καπετάν-Γιώργη, πάλι κατ' απ' τ' αυλάκι τίποτα, πάλι με άλλους θα βγαίνει φωτογραφίες...
Περαστικά.
Και όπως όλοι περιμέναμε, από τώρα οι κινητοποιήσεις θα είναι νόμιμες για το "κίνημα" .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι άκουσα ότι οι Σέρρες έχουν εξαιρετικές ταβέρνες. Ιδιαίτερα τώρα που ενισχύθηκε ο Τομέας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να οι ψαρούκλες, και να τα κοψίδια και να οι μπριζόλες.
Άααααχ Καπετάν-Γιώργη, πάλι κατ' απ' τ' αυλάκι τίποτα, πάλι με άλλους θα βγαίνει φωτογραφίες...
Περαστικά.
Διαγραφή