....

....

Με τη διοίκηση της 5ης ΥΠΕ συναντήθηκε το Σωματείο εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλίας


Συνάντηση έγινε σήμερα στα γραφεία της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας μεταξύ του διοικητή κ. Φώτη Σερέτη, των υποδιοικητών κ.κ. Τσαούση Ηλία και Παπαγεωργίου Σταύρου και του σωματείο εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλίας.

Οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία αν τους ενημερώσουν για τα χρόνια προβλήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία των μονάδων υγείας της εποπτείας τους και του φορέα μας, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Πηγή: onlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.