Από τη σημερινή πορεία στο υπουργείο υγείας!!!
Από την σημερινή κινητοποίηση των εργαζομένων στην Υγεία και την διαμαρτυρία στο Υπουργείο Υγείας, από την πλατεία Μαβίλη από την
ΠΟΕΔΗΝ με την συμμετοχή του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ.
φώτο από το fb Δημητρης Αλβανός
Μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε; Είναι νόμιμο τελικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήάνετα, αν το επιτρέπει ο Άδωνις και ο πρωθυπουργός, αλλά να, λείπουν τα μουλάρια και τα υπόλοιπα εφέ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί κυκλοφορούν και τέτοια στα site,
Στον ίλιγγο των απεργιών παραδίδεται η χώρα
Μεθοδεύουν με διαδηλώσεις, πορείες και συλλαλητήρια την ανατροπή Μητσοτάκη-Μπακογιάννη!
Ενώ οι δημόσιοι υπάλληλοι του υπ. Πολιτισμού πληρώνονται για να αχολούνται με το Joker
23 Οκτωβριου 2019 07:10
kourdistoportocali.com