....

....

Χριστουγεννιάτικος μποναμάς για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ;


Με αγωνία αναμένουν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ και ειδικά οι διασώστες να υλοποιήσει τη δέσμευση του ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας για καταβολή ειδικού επιδόματος (σε μόνιμη βάση) δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι του φορέα δίνουν καθημερινά μάχη στους δρόμους για να σώσουν ανθρώπινες ζωές.
Πληροφορίες του HealthReport.gr αναφέρουν ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να δοθεί το επίδομα προς τις εορτές των Χριστουγέννων αλλά είναι άγνωστο αν βγαίνουν τα οικονομικά.

ΦΩΤΟ: HealthReport.gr
Ωστόσο η δέσμευση παραμένει δέσμευση και αργά ή γρήγορα το υπουργείο Υγείας θα πρέπει να καταβάλει το ποσό στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ, ειδικά τώρα που με τη συγχώνευση με το ΕΚΕΠΥ θα εργάζονται στο υπερΕΚΑΒ!
Δ.ΕΥΘ.

healthreport.gr 

2 σχόλια:

  1. Μοιράζονται καθρεφτακια πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μίλησε ποτέ για ειδικό επίδομα;Μάλλον πίσω από τις λέξεις κρύβεται το κόψιμο του ανθυγιεινού σε όσους δεν είναι στην κίνηση.Όλα τα υπόλοιπα ευσεβείς πόθοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.