....

....

Ο Άδωνις έπαθε Μητσοτάκη...



150 άτομα είδε στη χθεσινή απεργία...

«Πολύ επώδυνο για τους επαγγελματίες συνδικαλιστές» χαρακτήρισε ο Άδωνις Γεωργιάδης το μέτρο της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την...
προκήρυξη απεργίας που προβλέπεται στο αναπτυξιακό νομοσχέδιο. 

«Στο αναπτυξιακό νομοσχέδιο έχει προστεθεί κομμάτι πολύ επώδυνο για τους επαγγελματίες συνδικαλιστές με καθιέρωση ηλεκτρονικής ψηφοφορίας με την οποία το 50%+1 των εργαζομένων σε μια επιχείρηση θα πρέπει να ψηφίζει για την κήρυξη απεργίας… Γιατί είναι αντιδημοκρατικό για την απεργία να αποφασίζει το 50%+1 και όχι τα μέλη του ΔΣ;» διερωτήθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

«Τρεις κι ο κούκος ήταν η χθεσινή συμμετοχή στην απεργία» σχολίασε εξάλλου δηκτικά. «Κλείνει δύο ώρες το κέντρο, μαγαζιά δεν κάνουν τζίρο, άνθρωποι που μπορεί να έχουν ανάγκες κολλάνε στην κίνηση… δεν πρέπει να μας προβληματίσει αυτό; Έκλεισε το κέντρο μόνο» σημείωσε.

«Αν υπήρχε οργή της κοινωνίας κατά ενός μέτρου της κυβέρνησης θα ήταν στο δρόμο πολλοί; Πρόκειται για απεργία - λούφα με 150 ανθρώπους στο δρόμο» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης. Ο υπουργός χαρακτήρισε δε ως «παραμύθια» τα περί αντεργατικής κυβέρνησης Μητσοτάκη.

«Η Αμυγδαλέζα (που κατάργησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) ήταν Four Seasons σε σχέση με τη Μόρια» τόνισε δε, σημειώνοντας ότι θα επανέλθουν τα κλειστού τύπου κέντρα για τους μετανάστες. Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης από τον Έβρο δεν περνάει πια κανείς μετανάστης...








nonews-news.blogspot.com 

7 σχόλια:

  1. ποιους να εννοεί άραγε, ο αντιπρόεδρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον δρόμο με το 50+1 για την κήρυξη απεργίας άνοιξε ψευδοαριστερός Τσίπρας με την κυβέρνηση του ψηφίζοντας στη βουλή το αντίστοιχο νομοσχέδιο. Τώρα έρχεται η δεξιά του Κυρίου να αποτελειώσει το έργο Τσίπρα. Είναι λάθος να νομίζουν ότι έτσι εγκλωβίζουν τους συνδικαλιστές, η αποφάσεις που θα παίρνονται τώρα θα έχουν μεγαλύτερη ισχύ και δεν θα αμφισβητούνται ακόμα και στα δικαστήρια. Είναι αντίστοιχο με τους εκλογικούς νόμους που όλες οι κυβερνήσεις έπεσαν στο τέλος στο λάκκο που ανοίξανε. Πάντως για την ιστορία να πούμε ότι τα Δ.Σ. πάντα εκφράζουν το σύνολο των μελών και καμία απεργία δεν έχει γίνει που δεν το θέλουν τα μέλη των σωματείων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποια μέλη σωματείων, σε ποιες Γενικές Συνελεύσεις;
    Οι συνελεύσεις των 50, 60 ατόμων που κι αυτά είναι οι μηχανισμοί των ηγεσιών των Σωματείων;
    Πόσους παρόντες έχουν τα Σωματεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης στις Συνελεύσεις του; Σε πόσο σύνολο εγγεγραμμένων; Ούτε το 10% δεν είναι παρόντες!
    Ή μήπως τα Δ.Σ. που πολλές φορές είναι αποτέλεσμα λαθροχειριών στις εκλογές;
    Οι εργαζόμενοι έχουν γυρίσει την πλάτη στους επαγγελματίες ρουσφετολόγους συνδικαλιστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ προπαγάνδα βρε παλικάρι. Τα ίδια ακούμε 30 χρόνια τώρα. Λαθροχειρίες; αφού είναι οι αντίπαλες παρατάξεις στις εκλογές γιατί δεν ελέγχουν; Και οι δικαστικοί αντιπρόσωποι στο κόλπο, αυτό θέλεις να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις, δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι άλλο θα πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μη με προκαλείς, γιατί θα σου στείλω αποτελέσματα εκλογών και την διανομή των εδρών και εκεί θα δεις αν έχω δίκιο ή όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.