Ευθεία επίθεση στο Λαό και την Δημοκρατία από το καθεστώς του «οδοστρωτήρα» Μητσοτάκη (ΒΙΝΤΕΟ)
Δεν έχασε ευκαιρία ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης να αποδείξει για άλλη μια φορά ότι όσα κατηγορούσε για fake news την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, προεκλογικά, τα εφαρμόζει ένα προς ένα.
Τις διαθέσεις αυτές του «οδοστρωτήρα» των εργασιακών δικαιωμάτων όπως είχε υποσχεθεί σε επιχειρηματίες επέδειξε για άλλη μια φορά χθες.
Με μια απαράδεκτα αντιδημοκρατική παρέμβαση του στο facebook έβαλε κατά της απεργίας των εργαζομένων μιλώντας για «ταλαιπωρία» λίγων στους πολλούς και κατηγόρησε τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους «ότι έχουν χάσει την επαφή τους με τον κόσμο της εργασίας».
Να σημειωθεί ότι η χθεσινή απεργία ήταν για την κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων που είχε επαναφέρει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Ν.Δ. και Μητσοτάκης ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει συμμετοχή ενώ ο Αδ. Γεωργιάδης μίλαγε στον Alpha για τους ελάχιστους που ήταν στον δρόμο με ειρωνικά σχόλια: «τρεις και ο κούκος στην απεργία», «οι τριανταρέοι δεν είναι λαϊκή οργή»… Πρόσθεσε μάλιστα ότι για όσα είπαμε προεκλογικά έχουμε την υποστήριξη του κόσμου θα τα εφαρμόσουμε.
Απάντηση έλαβε ο πρωθυπουργός από τον αντιπρόεδρο της ΓΣΕΕ Θάνος Βασιλόπουλος (Open) «και ο Κυρ. Μητσοτάκης εκλέχθηκε με 39%%»
Επίθεση στο δικαίωμα της απεργίας - Μητσοτάκης: Οι λίγοι ταλαιπωρούν τους πολλούς
«Για μία ακόμη φορά, απεργούν οι λίγοι και ταλαιπωρούνται οι πολλοί!
Κι αυτό γιατί μερικοί επαγγελματίες του συνδικαλισμού αντιδρούν στη διαφάνεια. Επαγγελματίες συνδικαλιστές που έχουν χάσει την επαφή τους με τον κόσμο της εργασίας και που δεν αντιλαμβάνονται ότι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι επιθυμούν περισσότερη συμμετοχή και δημοκρατία στη λήψη αποφάσεων που τους αφορούν.
Εμείς νομοθετούμε τα σωματεία να είναι αντιπροσωπευτικά και να λογοδοτούν. Και οι πλειοψηφίες να είναι αυτές που θα αποφασίζουν για τη στάση των εργαζομένων, θεσπίζοντας, προαιρετικά, και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.
Στέκομαι στο πλευρό των εκατομμυρίων πολιτών που σήμερα δοκιμάζονται γιατί έτσι το θέλησε μια μειοψηφία. Οι Έλληνες κουράστηκαν, πλέον, να δοκιμάζονται από πρακτικές περασμένων δεκαετιών.
Είναι καιρός να πάμε μπροστά. Και θα πάμε!»
Αλέξης Τσίπρας: Σημάδια καθεστωτικής νοοτροπίας - Θέλει να επιβάλει σιωπή στην άλλη άποψη
Άμεση ήταν η αντίδραση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα που με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα επιτέθηκε στον Κυρ. Μητσοτάκη.
«Η ανάρτηση του κ. Μητσοτάκη για τη σημερινή απεργία, αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της ακραία συντηρητικής του αντίληψης για το συνταγματικά κατοχυρωμένο δημοκρατικό δικαίωμα των εργαζομένων να απεργούν.
Ούτε ο Όρμπαν στην Ουγγαρία, δε θα το έγραφε καλύτερα.
Δυσανεξία στις απεργίες, δυσανεξία στη διαφορετική άποψη, δυσανεξία στα εργασιακά δικαιώματα, δυσανεξία και στη Δημοκρατία.
Όλα αυτά είναι σημάδια καθεστωτικής νοοτροπίας.
Επειδή κέρδισε τις εκλογές, νομίζει ότι δε θα πρέπει κανείς να τον ενοχλεί. Κόμματα, κοινοβουλευτικές διαδικασίες, εφημερίδες, απεργοί.
Όλοι σιωπή! Ενοχλείται ο κος Πρωθυπουργός...»
avgi.gr
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια