Π. Τζανετής: Το ΕΚΑΒ έχει μόνο μια κάψουλα για αεροδιακομιδή ασθενών με κορωνοϊό για όλη την Ελλάδα (Ηχητικό)
«Δεν μπορείς να λες ότι θα νοσηλεύσεις τις πνευμονίες κάτω από το πεύκο» είπε ο κ. Τζανετής και εξήγησε, «η περιχαράκωση, η νόσηση μέσα στο στρατόπεδο (σε καταυλισμούς, δομές για πρόσφυγες/μετανάστες και στα νησιά και στην ηπειρωτική χώρα) είναι μια στάση ανήθικη»
Η κατάσταση ήταν οριακή στις υγειονομικές δομές των νησιών του Αιγαίου και η «τρύπα» που υπήρχε και ήταν ορατή μεγαλώνει επισήμανε μιλώντας Στο Κόκκινο ο Παναγιώτης Τζανετής, γιατρός και πρώην Πρόεδρος ΕΚΑΒ, ο οποίος εξήγησε ότι αυτή τη στιγμή το ΕΚΑΒ έχει μόλις μια ειδική κάψουλα απομόνωσης – που προστατεύει το προσωπικό μέσα στο αεροπορικό μέσο – κατά την αεροδιακομιδή ασθενών με κορονοϊό.
Στον δημοσιογράφο Νίκο Ξυδάκη ο κ. Τζανετής μίλησε για την κρισιμότητα των στιγμών και την ακραία πίεση που δέχεται το ΕΣΥ και πως αυτή η κάψουλα είναι μια για πανελλαδική χρήση. Eξηγήσε ότι δεν μιλάμε π.χ. για την κατασκευή ενός ολόκληρου νοσοκομείου αλλά για ένα ακριβό υλικό που όμως κάποιος μπορεί να το πληρώσει και να προμηθευτεί εγκαίρως. «Ελπίζω η ενημέρωση που έχω να μην είναι ακριβής, αν και έχουν υπάρξει δημοσιεύματα σχετικά που δεν διαψεύστηκαν» σχολίασε.
«Δεν μπορείς να λες ότι θα νοσηλεύσεις τις πνευμονίες κάτω από το πεύκο»
Ο κ. Τζανετής εξήγησε ότι η στάση αυτή
που έχει επιλεγεί, δηλαδή η περιχαράκωση, η νόσηση μέσα στο στρατόπεδο
(σε καταυλισμούς, δομές για πρόσφυγες/μετανάστες και στα νησιά και στην
ηπειρωτική χώρα) να αντιμετωπίζεται δηλαδή το καμπ ως ένα σπίτι, «είναι
μια στάση ανήθικη, ανέφικτη και ατελέσφορη. Ανήθικη διότι δεν μπορείς να
λες ότι θα νοσηλεύσεις βαριά περιστατικά αυτής της λοίμωξης κάτω από το
πεύκο και μέσα στη σκηνή» και «είναι ανήθικο γιατί θα προκαλέσει μια
σειρά αποτρέψιμων θανάτων μέσα σε αυτούς τους ανθρώπους. Και επειδή
είναι ανήθικο να διακρίνεις το δικαίωμα στη ζωή των ανθρώπων ανάλογα με
τη φυλή, το χρώμα την εθνικότητα κτλ, είναι προφανώς ανήθικο για κάθε
σύστημα ηθικής, τελειώνουμε με αυτό και δεν το σχολιάζουμε παραπέρα».
Εξήγησε ότι είναι και ανέφικτο καθώς η
περιχαράκωση περισσότερων από 20.000 ανθρώπους σε μια εγκατάσταση που
δεν έχουν ούτε συρματόπλεγμα δεν γίνεται και μάλιστα όταν αντιληφθούν
αυτοί οι άνθρωποι ότι τους καταδικάζεις σ’ ένα τέτοιου είδους θάνατο.
Ακόμα και αν κάποιος φαντασιόπληκτος το σχεδίασε στα χαρτιά δεν θα γίνει
σημείωσε ο γιατρός.
Είναι ατελέσφορο, τόνισε ο κ. Τζανετής,
γιατί ακόμα και αν το πετύχεις αυτό η επιδημία θα δραπετεύσει από το
στρατόπεδο διά των βαρύτερων περιστατικών που θα χρειαστεί να πάνε στο
νοσοκομείο π.χ. τα διασωληνωμένα βρέφη εκτός και αν αφεθούν και αυτά
κάτω από το πεύκο…
Ακόμα και αυτά τα περιστατικά π.χ. με τα
βρέφη φτάνουν για να προκαλέσουν την κατάρρευση των τόσο αναιμικών
υγειονομικών υποδομών των νησιών που όλοι γνωρίζουν και δεν είναι μόνο η
Λέσβος αλλά και άλλα νησιά που έχουν μεγάλο όγκο προσφύγων και είναι
χωρίς υποδομές, εξήγησε ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ.
Έτσι φυσικά δεν αποτρέπεις την εξάπλωση
σε όλο το νησί και το να χτυπήσει γεροντικούς πληθυσμούς και η θνητότητα
θα αλλάξει τελείως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Τζανετής.
Διαβάστε επίσης:
Σαφώς και είναι αδήριτη ανάγκη η ύπαρξη των συγκεκριμμένων μηχανισμών προστασίας και ισχύει ο κανόνας, μία ίσον καμία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο όμως προκύπτουν μόνα τους, μερικά ερωτήματα:
Ο Τζανετής δεν υπήρξε πρόσφατα Πρόεδρος (και Αντιπρόεδρος παλιότερα)του ΕΚΑΒ;
Αυτό στη διάρκεια της προεδρίας του δεν το ήξερε; Τώρα το πληροφορήθηκε;
Γιατί τότε δεν προμηθεύτηκε και άλλες κάψουλες;
Τη στιγμή μάλιστα που επί προεδρίας του, δεν υπήρχαν Μνημονιακές δεσμεύσεις.
Με το Τμ. Μηχανών τα πήγαινε μια χαρά. Με τις Αεροδιακομιδές, όχι;
Ξόδευε τόσες ώρες στο ΕΚΑΒ, ως Πρόεδρος, δεν του το "σφύριξε" κανένας;
Φαντάζομαι την Βάση των Αεροδιακομιδών στην Ελευσίνα, την έχει επισκεφτεί.
"Όταν το δάκτυλο έδειχνε το φεγγάρι ο κρετίνος κοίταζε το δάκτυλο"
ΑπάντησηΔιαγραφήdr Agrofylax
Η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι, όχι μόνο να φαίνεται...
ΔιαγραφήΗ γυναίκα του Καίσαρα και να είναι, όχι μόνο να φαίνεται!
ΔιαγραφήΗ γυναίκα του Καίσαρα, πρέπει ΚΑΙ να είναι, ΟΧΙ ΜΟΝΟ να φαίνεται!
Διαγραφήdr Astyfylax
Ώπα ρε μεγάλε ορματιστή!
ΔιαγραφήΑνατριχιάσαμε από το βάρος των οραμάτων σου!
Ιπτάμενος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔασκαλεμένος μου φάνηκε ο έπαρχος Κω - Νισύρου!: Την μια μερα δίνει συνέντευξη ο
Παπαευσταθιου στον Ελέυθερο Τύπο και την επομένη ο κ έπαρχος στέλνει γράμμα στον
απωλεσθέντα Αρκουμανέα του ΕΟΔΥ. Προφανώς προκειμένου να βγάλει κάποιο φετφά ότι
λάθος γινόταν οι διακομιδές μολυσματικών εδώ και 30 χρόνια με την κάψουλα Πάτε
στοίχημα ότι όπου νάναι θα μας έρθει εγκύκλιος και για τις αεροδιακομιδές σαν κι αυτές
που λένε ότι αν δεν έχετε μάσκες βάλτε χαρτοπετσέτα με αγιασμό;
ZK
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποκλείεται αγαπητέ μου Ιπτάμενε,
Κάτι τέτοιο θα περάσει μόνο πάνω από το πτώμα των θεσμών του ΕΚΑΒ! Ξέρετε: σωματείο,
επιστημονικό συμβούλιο, ΔΣ και Πρόεδρος που φοράει την στολή μας … Αποκλείεται όλοι
αυτοί να το επιτρέψουν. Κοιμήσου ήσυχος!
Gmyt
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επιστημονικό συμβούλιο ανακοινώθηκε ήδη στο Amber alert ως αγνοούμενο. Κρίμα
τόσα εισιτήρια και τόσο πήγαινε – έλα
ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως είναι άλλο να το τσιμπήσεις από έναν ασυμπτωματικό ντελιβερά κι άλλο από
κάποιον βαριά ασθενή των αεροδιακομιδών ή των ΚΙΜ. Στην πρώτη περίπτωση μάλλον
ασυμπτωματικά ή ήπια θα νοσήσεις και εσύ ενώ στην άλλη περίπτωση βράσε όρυζα. Έτσι
εξάλλου εξηγείται ο θάνατος νεαρών γιατρών και άλλων υγειονομικών. Εκπτώσεις στα
μέτρα ασφαλείας σε τέτοια τμήματα ισοδυναμεί με δολοφονία.
ΑΔΕΞΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως όσα λέει ο Τζανετής για τα προσφυγικά στρατόπεδα τα είπε χθες το βράδυ στην
τηλεόραση και ο καθηγητής Καρδιολογίας Χριστ. Στεφανάδης, βουλευτής Σάμου της ΝΔ και
γνωστός σαμαρικός. Τα άκουσα κι από τον Σταύρο Λυγερό που δεν φημίζεται για την
φιλομεταναστευτική του στάση Μάλλον όσοι έχουν κοινό νου συμφωνούν εκτός του
αρμόδιου & αμέριμνου ΕΚΕΠΥ. Αν ήξεραν από βέσπα θα είχαν χάσει τον ύπνο τους ….
Αυτό τώρα είναι έπαινος για τον Τζανετή;
ΔιαγραφήΤώρα αυτό είναι έπαινος για τον Τζανετή;
Διαγραφήdr Astyfylax
Τώρα αυτό το σχόλιο, είναι καλό για τον Τζανετή;
ΔιαγραφήΑνύπαρκτος Ανίκανος Ανεπαρκής σε όλες του τις θητείες. Άφηνε τους συνδικαλιστές να κάνουν κουμάντο και να συνδιοικουν μαζί του.Δεν έχει να προσφέρει τίποτα στο μέλλον του ΕΚΑΒ.
ΑπάντησηΔιαγραφή