Τουλάχιστον 12 κρούσματα κορονοϊού σε οίκο ευγηρίας στη Νέα Μάκρη
Σε οίκο φιλοξενίας ηλικιωμένων στη Νέα Μάκρη, μετά από ελέγχους που
διενεργήθηκαν κατόπιν επιβεβαίωσης ενος κρούσματος τη Κυριακή,
εμφανίστηκαν τουλάχιστον άλλα 10 επιβεβαιωμένα μεταξύ των τροφίμων και 2
μεταξύ των εργαζομένων. Το γηροκομείο έχει μπει από το βράδυ της
Κυριακής σε καραντίνα ενώ σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και η γενική
γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
thepressproject.gr
Σε τουλάχιστον 10 ανέρχονται τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
κορονοϊού σε γηροκομείο στη Νέα Μάκρη. Αυτά αφορούν τους τρόφιμους του
οίκου ευγηρίας, ενώ άλλα δύο έχουν επιβεβαιωθεί σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ,
μεταξύ των εργαζόμενων.
Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν μετά το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στη δομή φιλοξενίας, η οποία αργά στη νύχτα μπήκε σε καραντίνα λόγω επιδημιολογικής έξαρσης του κορονοϊού.
Σχετική ανακοίνωση, με την οποία και ανακοινώνεται η καραντίνα στο γηροκομείο της Νέας Μάκρης, εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, η οποία αναφέρει ότι «Λόγω επιβεβαιωμένου υψηλού επιδημιολογικού φορτίου σε οίκο ευγηρίας που βρίσκεται στην Νέα Μάκρη Αττικής, πραγματοποιήθηκε σήμερα, 12 Απριλίου 2020, σχετικός έλεγχος από κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και του ΕΟΔΥ».
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι μετά τα πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των 122 δειγμάτων σε φιλοξενούμενους και προσωπικό, ο οίκος ευγηρίας τέθηκε από το βράδυ της Κυριακής σε καραντίνα από την Ελληνική Αστυνομία «και μέχρι ολοκλήρωσης των ελέγχων».
Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν μετά το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στη δομή φιλοξενίας, η οποία αργά στη νύχτα μπήκε σε καραντίνα λόγω επιδημιολογικής έξαρσης του κορονοϊού.
Σχετική ανακοίνωση, με την οποία και ανακοινώνεται η καραντίνα στο γηροκομείο της Νέας Μάκρης, εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, η οποία αναφέρει ότι «Λόγω επιβεβαιωμένου υψηλού επιδημιολογικού φορτίου σε οίκο ευγηρίας που βρίσκεται στην Νέα Μάκρη Αττικής, πραγματοποιήθηκε σήμερα, 12 Απριλίου 2020, σχετικός έλεγχος από κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και του ΕΟΔΥ».
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι μετά τα πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των 122 δειγμάτων σε φιλοξενούμενους και προσωπικό, ο οίκος ευγηρίας τέθηκε από το βράδυ της Κυριακής σε καραντίνα από την Ελληνική Αστυνομία «και μέχρι ολοκλήρωσης των ελέγχων».
thepressproject.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια