....

....

Κορωνοϊός: 150 3D μάσκες στο ΕΚΑΒ δωρίζουν οι ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

 

Σε μια αξιέπαινη ενέργεια προχώρησαν οι Ορίζοντες ΗΠΕΙΡΟΥ. Ύστερα από αίτημα του σωματείου των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Ηπείρου προχώρησαν στην αγορά υλικών για την κατασκευή 150, 3D προστατευτικών μασκών που είναι απαραίτητες για την υγειονομική προστασία του προσωπικού.

"Με αυτή τη μικρή μας συμβολή θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς και να ευχηθούμε δύναμη και κουράγιο σε όλους τους εργαζόμενους στο Εθνικό Σύστημα Υγείας που μας στηρίζουν σε αυτές τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες" τονίζει με ανακοίνωσή της η περιφερειακή παράταξη, επισυνάπτοντας την επιστολή των εργαζομένων του ΕΚΑΒ
  

 

apokaukos.blogspot.com 

1 σχόλιο:

  1. dr Agrofylax

    Άντε μη τα πάρω και μαζέψω όλα τα αιτήματα και τα ευχαριστηρια ανα την Ελλάδα και τα στείλω στο παιδι που κάνει τον Πρωθυπουργό κι έδινε συγχαρητήρια στο "μαέστρο' για την τέλεια προετοιμασία του από τον Γενάρη...

    Αν στοιχειωδώς είχαν ενεργήσει τότε, θα είχαν καταλάβει ότι όλα τα αποθέματα είχαν πουληθεί από τους μαυραγορίτες στην Άπω ανατολή που τότε είχε έλλειψη Κύριε Άδωνη που ειμασταν τότε να επιβάλλουμε απαγορέυσεις για να μην πιαστεί η χώρα ξεβρακωτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.