....

....

Συγκλονίζει διασώστης για τη δολοφονία του ανηλίκου στη Μόρια – Ρατσιστικές οι τελευταίες κουβέντες που άκουσε

Η ανατριχιαστική μαρτυρία ενός διασώστη του ΕΚΑΒ που παρέλαβε το τραυματισμένο σώμα του 16χρονου πρόσφυγα, ενώ σοκάρει η εικόνα που μεταδίδει τη στιγμή που έφτασε στο σημείο όπου «στέκονται άπραγοι 6-7 αστυνομικοί και δυο αδέσποτα σκυλιά που γλύφουν το αίμα του παιδιού από το δρόμο». 

Συγκλονίζει διασώστης για τη δολοφονία του ανηλίκου στη Μόρια – Ρατσιστικές οι τελευταίες κουβέντες που άκουσε | in.gr 

Ακόμη ένας θάνατος πρόσφυγα σημειώθηκε σήμερα στο κέντρο φιλοξενίας της Μόριας, όπου ένας ανήλικος Αφγανός έχασε τη ζωή του, έπειτα από άγρια συμπλοκή και αφότου δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από ομοεθνή του.

Παρά τις εκκλήσεις διεθνών οργανισμών που τονίζουν την αναγκαιότητα αποσυμφόρησης του ΚΥΤ -ιδιαίτερα με την πανδημία να «θερίζει» την Ευρώπη- δε φαίνεται να έχουν γίνει ουσιαστικές κινήσεις. 

Η ανατριχιαστική μαρτυρία ενός διασώστη του ΕΚΑΒ που παρέλαβε το τραυματισμένο σώμα του 16χρονου πρόσφυγα, ενώ σοκάρει η εικόνα που μεταδίδει τη στιγμή που έφτασε στο σημείο όπου «στέκονται άπραγοι 6-7 αστυνομικοί και δυο αδέσποτα σκυλιά που γλύφουν το αίμα του παιδιού από το δρόμο».

Ο ίδιος περιγράφει ρατσιστικές αντιδράσεις συναδέλφων του κατά τη μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «ο »συνάδελφος» έψαχνε με την ησυχία του γάντια για να μη λερώσει τα χέρια του».

«Όσο σημαντικοί είναι οι λόγοι που εγκλωβισμένα παιδιά μαχαιρώνονται καθημερινά στη Μόρια, άλλο τόσο σημαντικό είναι να καταλάβουμε πως το πλήρωμα του ΕΚΑΒ είναι εκεί όχι για να κάνει ρατσιστικές παρεμβάσεις, αλλά παρεμβάσεις διάσωσης» αναφέρει μεταξύ άλλων ο διασώστης του ΕΚΑΒ, Γιώργος Βαφειάδης.

«Στη Λέσβο 20.000 άνθρωποι ζουν στην κόλαση εδώ και καιρό, κι εμείς ζούμε δίπλα του» καταλήγει.

app-facebook
Iasonas Apostolopoulos 4 ώρες πριν

Δυστυχώς, το 16 χρόνο παιδί στην Μόρια κατέληξε μετά από συμπλοκή.
Εδώ η συγκλονιστική μαρτυρία του διασώστη George Vafeiadis που το παράλαβε όσο ήταν ακόμα ζωντανό.

Τρίτη 7 Απριλίου 2020, Νυχτερινή βάρδια.
... Δείτε περισσότερα
 

1 σχόλιο:

  1. Καλός ρουφιάνος ο 3ος διασώστης. Ως τι θεωρεί τον εαυτό του και κάνει ανάρτηση στο φειςμπουκ το περιστατικό ρίχνοντας ευθύνες κάθε είδους σε άλλους συναδέλφους του ; Αν διαπίστωσε κάτι να ε΄κανε αναφορά στην υπηρεσία του ή να πήγαινε στην αστυνομία να κάνει μήνυση. Το να εκθέτει δημόσια συναδέλφους χωρίς να ξέρουμε αν είναι κάτι αλήθεια παρά η προσωπική του άποψη να ξέρει ότι θα αντιμετωπίσει και αυτός ευθύνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.