....

....

Ο ιος εξαπλώνεται πλέον ραγδαία στην Ελλάδα

Στους 98 οι νεκροί

Σε κρίσιμη κατάσταση 3 μωρά!

 

Στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» Θεσσαλονίκης διεκομίσθησαν με κορωνοϊό άλλα δύο βρέφη 3,5 και 9 μηνών. Στην συνέχεια μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο.

Τα δείγματα τους βγήκαν θετικά και εξετάζονται και τα δείγματα των γονέων τους.

Παράλληλα, στην νεογνολογική κλινική του Ιπποκράτειου Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι 15 μηνών από τον οικισμό των Ρομά στο Δροσερό της Ξάνθης. Η κατάσταση της υγείας του θεωρείται σοβαρή και βεβαρημένη, καθώς είχε υποκείμενα νοσήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες το βρέφος είναι διασωληνωμένο στη ΜΕΘ.

Το πρώτο δείγμα είχε βρεθεί αρνητικό ενώ το δεύτερο βγήκε θετικό. Στο Ιπποκράτειο επικρατεί ανησυχία καθώς υπάρχει επιμόλυνση τριών κλινικών από κρούσματα. Έχουν εκκενωθεί και γίνεται απολύμανση ενώ σε καραντίνα είναι ασθενείς και προσωπικό που τυχόν εκτέθηκαν.

Στην Ξάνθη έσπευσε και ο Νίκος Χαρδαλιάς λόγω του περιστατικού.

Οι πιο πρόσφατες απώλειες

Τους 98 έφτασαν οι νεκροί από κορωνοϊό στην Ελλάδα, καθώς κατέληξαν 2 ακόμη άνδρες, στο ΝΙΜΙΤΣ.


Συγκεκριμένα πρόκειται για δύο ηλικιωμένους 85 και 88 ετών οι οποίοι είχαν υποκείμενα νοσήματα.
Συνολικά σήμερα μέχρι αυτή την ώρα έχουν καταγραφεί 5 θάνατοι εξαιτίας του φονικού ιού, αφού νωρίτερα έγινε γνωστό πως 3 ακόμη άνθρωποι έφυγαν από τη ζωή.

Συγκεκριμένα, αργά το βράδυ του Σαββάτου πέθανε ένας 60χρονος που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ και δύο ακόμα άνδρες ηλικίας 60 και 61 ετών που νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία».

Ο 60χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Σωτηρία έπασχε από καρκίνο, ενώ ο 61χρονος που νοσηλευόταν επίσης στο ίδιο νοσοκομείο στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας ήταν, κατά πληροφορίες, πρώην καπνιστής.

Τρεις ακόμη συμπολίτες μας έχασαν τη μάχη με τον κορωνοϊό τις τελευταίες ώρες ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων στους 96.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πρόκειται για μια 60χρονη στη Θεσσαλονίκη και δύο άνδρες ηλικίας 60 και 61 ετών στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, η άτυχη 60χρονη νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη μετά τη διακομιδή από της από την Πτολεμαΐδα στις 3 Απριλίου.

Επιπλέον, ο 60χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Σωτηρία έπασχε από καρκίνο ενώ ο 61χρονος που νοσηλευόταν επίσης στο ίδιο νοσοκομείο στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας ήταν, κατά πληροφορίες, πρώτην καπνιστής.

kourdistoportocali.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.