Μητροπολίτης και «γαλάζιοι» αυτοδιοικητικοί παραβίασαν τις απαγορεύσεις στην Κέρκυρα

Μπορεί η κοινή γνώμη, λόγω της σχετικής εστίασης απο τα μίντια, να ασχολείται κυρίως με τον ιερέα και τους πιστούς στο Κουκάκι ή άλλες περιοχές που «έσπασαν» την καραντίνα για να λειτουργηθούν ή να κοινωνήσουν, όμως το πλέον ακραίο περιστατικό σημειώνεται στην Κέρκυρα, εκεί όπου δεν φαίνεται να βρίσκει εφαρμογή το αφήγημα της «ατομικής ευθύνης».
Στην Κέρκυρα, όπως επιβεβαιώνεται από ρεπορτάζ και δηλώσεις τοπικών παραγόντων, δεν ήταν μια λειτουργία ενός «αντάρτη» ιερέα και κάποιων «απείθαρχων πιστών» αλλά ενός Μητροπολίτη με «γαλάζιους» αυτοδιοικητικούς. Πιο αναλυτικά, τη λειτουργία τέλεσε ο Μητροπολίτης Κέρκυρας και Παξών Νεκτάριος, που μάλιστα κοινώνησε πιστούς, και παρόντες, μεταξύ των περίπου 20 πιστών, ήταν η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας Μερόπη Υδραίου και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του ίδιου Δήμου Δημήτρης Μεταλληνός.
Σύμφωνα με την Αστυνομία στο ναό βρέθηκαν ο Μητροπολίτης με 6 ιερείς,τρεις νεοκόρους και ο Επίτροπος του Ναού, 4 άτομα από τηλεοπτικά συνεργεία τοπικών σταθμών που μετέδωσαν τη λειτουργία, οι δύο «επίσημοι», ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Δήμου αλλά και μικρός αριθμός πιστών. Άγνωστο παραμένει για την Αστυνομία πως μπήκαν όλοι αυτοί στο Ναό, εφόσον αστυνομικές δυνάμεις φρουρούσαν την Εκκλησία!
Όλοι τους παραβίασαν πολλαπλώς τις απαγορεύσεις που υπάρχουν για τις συναθροίσεις και τις εκκλησιαστικές λειτουργίες αλλά έδωσαν και το χειρότερο παράδειγμα. Αυτό άλλωστε επισημαίνει και ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης στον Δήμο Γιάννης Τρεπεκλής που αναφέρει σε δήλωσή του ότι εκμεταλλεύτηκαν το προνόμιο της εξουσίας για να παραβιάσουν τις απαγορεύσεις σε αντίθεση με τους απλούς πολίτες της Κέρκυρας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, μάλιστα, από τους αρμόδιους υπουργούς έχει δοθεί η εντολή να διερευνηθούν δικαστικά τα περιστατικά σε εκκλησίες και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε εάν τελικά οι εισαγγελείς θα κινηθούν εναντίον Μητροπολίτη και Δημάρχου που πρωταγωνίστησαν στην παραβίαση της νομοθεσίας.
Τραγική λεπτομέρεια της υπόθεσης ότι η επίσημη αυτή λειτουργία, με παραβίαση των μέτρων για την πανδημία του κοροναϊού, αφιερώνεται στο «θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνα» που έσωσε την Κέρκυρα από την... πανώλη το 1630!
Το βίντεο από τη λειτουργία
Κατά τα λοιπά τα ΜΜΕ πυροβολούσαν τον Βαρουφάκη, για την Αίγινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αυτός πάλι τι την ήθελε την καταγγελία για μετοχές του Μητσοτακέικου, σε αρπακτικά funds που αγοράζουν κόκκινα δάνεια;
Επίσης μπορούσε να πάει στην Αίγινα, από την ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ. Όπως κάνουν κάτι παπάδες τώρα τελευταία!
Ο κλήρος,οι Ιερείς και η Εκκλησία είναι φίλοι μας και... ψηφοφόροι!!!
ΔιαγραφήΗ μεγάλη αναμέτρηση μεταξύ Χαρδαλιά πιστών και Ιερέων, θα γίνει εντός της εβδομάδας!