Άλλοι δύο θάνατοι στην Ελλάδα, 98 πια τα θύματα του Covid-19

Ο θάνατος ακόμα δύο ανθρώπων ήρθε να προστεθεί σήμερα στη λίστα με τα θύματα του κορονοϊού στην Ελλάδα, αυξάνοντας το σύνολο σε 98.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για δύο άνδρες, ο ένας 85 και ο άλλος 87 ετών, που νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ, με υποκείμενα νοσήματα.
Νωρίτερα, σήμερα, είχε γινεί γνωστό πως έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό άλλοι τρεις συμπολίτες μας.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια