....

....

Οι Κινητές Ομάδες Υγείας και το κακέκτυπο



Η ενίσχυση του ΕΣΥ θέλει δουλειά πολλή! -Οι ΚΟΜΥ ειδικού σκοπού δεν είναι κάποια καινοτομία της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αλλά ακόμη ένας κρίκος στην προσπάθεια κακοποίησης παρεμβάσεων που είχε δρομολογήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ -Η αποσπασματική, ευκαιριακή και μίζερη αντιγραφή της κυβέρνησης από τη στιγμή που υπήρχε ήδη ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο, επαρκής προετοιμασία και αναλυτικό σχέδιο και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για την κάλυψη σημαντικών κενών στην υγειονομική φροντίδα, είναι μια χαρακτηριστική μικρογραφία της κυβερνητικής πολιτικής στον χώρο της Υγείας

Του Σταμάτη Βαρδαρού

*Στο μέτωπο της πανδημίας είναι σαφές ότι, για την ώρα, έχουμε αποφύγει στο υγειονομικό κομμάτι τα καταστροφικά σενάρια που βιώνουν άλλες χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης.Επαναλαμβάνω, στο υγειονομικό κομμάτι. Γιατί για την απασχόληση και την οικονομία, που είναι δύο άλλα πεδία, τα οποία συναρτώνται άμεσα με την πανδημία και το lock down της κοινωνικής ζωής και της οικονομικής δραστηριότητας, οι προβλέψεις δεν είναι και ιδιαίτερα ευοίωνες.

Δείτε την συνέχεια εδώ  

ygeianet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.