....

....

Συνέχεια αποκαλύψεων Πολάκη για τις αναθεσεις στην 6η ΥΠΕ

https://thefaq.gr/wp-content/uploads/2019/02/5c2cbbf8cd3a1829b6284562-1000x509.jpg

Συνεχιζονται οι αποκαλύψεις για τις στολες που προμηθευτικε η 6η ΥΠΕ, με υπερκοστολόγηση 150% σε σχέση με αντιστοιχη προμηθεια της 1ης ΥΠΕ..

Μόλις 15 λεπτά μετά την αναρτηση της συλλογής προσφορών, ήρθε η προσφορά της εταιρίας.


"Για να δώσω και τη ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ,που αποδεικνύει χωρίς αμφιβολία πόσο τεράστια λαμόγια είναι η διοικηση της 6ης ΥΠΕ ,που αποκάλυψα χθες το δεύτερο σκάνδαλο με τις στολές τύπου TYVEC που υπέγραψαν στις 18 Μαρτίου σύμβαση να τις προμηθευτούν με 18,5 ευρώ ,ΕΝΩ Η 1η ΥΠΕ ΤΙΣ ΠΗΡΕ ΜΕ 8 ΕΥΡΩ .... δημοσιεύω τις παρακάτω φωτογραφίες (υπάρχουν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ) για να δείτε πως στήνονται οι δουλειές και μοιράζονται οι μίζες!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ :
-Η πρώτη φωτογραφία είναι η ανακοίνωση στη Διαύγεια της απόφασης για την πρόσκληση ενδιαφέροντος προς προμηθευτές για τις στολές αυτές .Η απόφαση πάρθηκε στις 12/3/2020. 
-Η δεύτερη φωτογραφία είναι από την ίδια πρόσκληση που λέει πως οι προσφορές θα κατατίθενταιστην 6η ΥΠΕ  μέχρι τις 17 Μαρτίου 2020 και ώρα 11.00 πμ με αποσφράγιση των προσφορών στις 11.15 πμ την ίδια μερα.
Μέχρι εδώ καλά θα πει κανείς .Δινουν και 4 μέρες περιθώριο για προσφορές παρά το «επείγον» λόγω κορωναϊου!!
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!

Αν ΜΕΓΕΝΘΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,όπως έκανα εγώ και φαίνεται στη ΦΩΤΟ3 που  δημοσιεύω ,ΘΑ ΔΕΙ ΠΩΣ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ 12/3/2020  ΑΠΟΦΑΣΗΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ πότε λέτε;;;;;;
Γίνεται ΣΤΙΣ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 11.30 ΠΜ  δηλαδή 15 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΟΣ ΛΑΜΟΓΙΑ !! ΤΟΣΟ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ που αναρτήσατε την πρόσκληση μετά την κατάθεση των προσφορών;;;;;
ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ,επειδή από χθες βλέπω ΣΙΓΗΝ ΙΧΘΥΟΣ ,ακόμα κρατάς το Διοικητή ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΒΕΛΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ;;;
Εμαθα επίσης πως αυτή η εταιρεία που είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ  και πήρε τη «δουλειά» με τις στολες η EUROSAP τη διαχειρίζεται εταιρεία ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ συμφερόντων από πίσω!!! (RAMFREY INVESTMENTS LTD).Προφανως ήθελαν ΑΝΩΝΥΜΙΑ των πραγματικών μετόχων .ΕΜΑΘΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ;;;"


Νέα καταγγελία του Π.Πολάκη για υπερτιμολογημένη απευθειας αναθεση του διοικητή της 6ης ΥΠΕ (Ιονίων, Ηπειρου, πελλοπονήσου)
(Σχετικα έγγραφα συννημένα)

"ΛΟΙΠΟΟΟΟΝ.....ΝΑ Η ΑΡΠΑΧΤΗ.....
Όπως υποσχέθηκα πριν μια ώρα ,προκαλώντας τον Βασίλη Κικίλια , παραθέτω τα ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ,δεύτερης αρπαχτής στην 6η ΥΠΕ (Πελοπόννησος ,δυτική Ελλάδα,Ιόνια, Ηπειρος)που διοικεί ο «αξιότιμος» κύριος Γιάννης Καρβέλης.

-Στις δυο πρώτες φωτογραφίες φαίνεται απόφαση ανάθεσης για προμήθεια 3.800 στολών  του υγειονομικού προσωπικου υψηλής προστασίας τύπου  TYVEC προς 18,6 ευρώ η μια!!!!(χωρίς ΦΠΑ)

-Στην 3η και 4η φωτογραφία φαίνεται αντίστοιχη απόφαση ανάθεσης της διοίκησης της 1ης ΥΠΕ (Αθηνα-Αττική) για το ίδιο είδος όπου το προμηθεύεται με 8 ευρώ τη μια!!!!(χωρίς ΦΠΑ και εδώ για 6.500 στολές)

Για να μην βρουν γελοίες δικαιολογίες  στην 6η ΥΠΕ για «επείγουσα προμήθεια» κλπκλπ ανεβάζω τις επόμενες δυο φωτογραφίες όπου η μια ( φωτό 5) είναι από την πρόσκληση ενδιαφέροντος που φαίνεται να ζητάει παράδοση  των στολών μέχρι 30 Μαρτίου και η φωτό 6 δείχνει πως παίρνει  στις 30/4 απόφαση για παράταση παράδοσης μέχρι 15/5 (προφανώς ο Καρβέλης  έβαλε τον όρο για άμεση παράδοση για να μην κάνουν άλλοι προσφορές και αφού «καβάτζωσε»τον συγκεκριμένο προμηθευτή κάνει το παιχνίδι να τις πάρει στην ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ όταν τις έχει ....)

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΟΜΩΣ : Στην φωτογραφία νούμερο 4 φαίνεται επίσης με τι τιμή προμηθεύτηκε τις  μάσκες υψηλής προστασίας FFP3 ,η 1η Υπε ,αυτές δηλαδή που ο Καρβέλης ειχε κλείσει τη δουλίτσα στα 20 ευρώ τη μια (με ΦΠΑ) και του τη χαλάσαμε!
Η πρώτη ΥΠΕ λοιπόν τις προμηθεύτηκε με 4,4  ευρώ τη μια ,(5,45 με ΦΠΑ!!!!!!!!!) 

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΗΛΑΔΗ !!! Ο τύπος που διοικεί την 6η ΥΠΕ είναι απίθανη ΛΕΡΑ! 
Από 5,45 στα 20 ευρώ οι μάσκες ,από 8 ευρώ στα 18,6 οι στολές σε Αττική και Πελοπόννησο αντίστοιχα!
ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΩΝ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΩΝ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΔΙΑΤΙΜΗΣΗ !!! ΑΝ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ .Γι αυτό λέω τόσα χρόνια πως οι κομπίνες και τα σκάνδαλα γίνονται ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ !!

Έχει αρχίσει ήδη και βρωμάει πολύ .... και είμαστε μόνο στους δέκα μήνες....
Είπαμε θα βάλουμε πλάτη στην πανδημία ,αλλά  στη ΜΑΣΑ και τη ΛΑΜΟΓΙΑ  θα σας κάνουμε να χάσετε τον ύπνο σας  .

ΥΓ Αν μετά από αυτό δεν διώξετε το διοικητή της 6ης ΥΠΕ το Γιάννη Καρβέλη ,τότε πρέπει να διώξετε το διοικητή της 1ης Υπε τον κύριο Στάθη γιατί μάλλον πετυχαίνει τέτοιες τιμές γιατι αγοράζει χαλασμένες παρτίδες ή δεν ξέρει από «διαπραγματεύσεις»....."

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.