Περίμενε τραυματισμένη δυόμιση ώρες περίπου… άλλο ασθενοφόρο!
Το τροχαίο ατύχημα που είχε με το μηχανάκι της το πρωί του Σαββάτου μια νεαρή οδηγός στην Αμαλιάδα, ήταν μόλις… η αρχή της Οδύσσειας που θα ζούσε στη συνέχεια.
Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε τραυματισμένη στο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας. Οι γιατροί παρέλαβαν την τραυματία και έπεσαν πάνω της για να την φροντίσουν, ενώ το ασθενοφόρο αποχώρησε. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά όμως, οι γιατροί του Νοσοκομείου Αμαλιάδας διαπίστωσαν ότι η τραυματίας έπρεπε να μεταφερθεί, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της, στο Νοσοκομείο του Πύργου. Μόνο που… το ασθενοφόρο είχε φύγει…
Για το περιστατικό υπήρξε καταγγελία στο Ilia.news η οποία ερευνήθηκε και επιβεβαιώθηκε.
Η τραυματίας μεταφέρθηκε τελικά σε Νοσοκομείο του Πύργου όπου και νοσηλεύεται με σοβαρά κατάγματα, χωρίς ευτυχώς όμως να κινδυνεύει η υγεία της.
ilia.news
Δεν υπάρχουν σχόλια