ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟ!
Η απάντηση του ανθρώπου που έκανε τη μήνυση ως προς το ποια είναι η διαδικασία.
"Συντάσσεις τη μήνυση, την εκτυπώνεις, παίρνεις τηλέφωνο στην αστυνομία και τους λες θέλω να καταθέσω μία μήνυση πότε μπορώ να έρθω;
Σε ρωτάνε σε ποιον;
τους λες :
κατά του πρωθυπουργού, του υπουργού υγείας, και του κυρίου Τσιόδρα.
Οκ, σου λένε πότε να πας, τους δίνεις τη μήνυση και την ταυτότητά σου την παίρνει, τη διαβάζει σου τη φέρνει να την υπογράψεις, σου δίνει τον αριθμό πρωτοκόλλου και τελείωσες. Μισή ώρα δουλειά. Πρόσεξε να δώσεις τη διορθωμένη. Κάποιος έγραψε ότι η πρόεδρος της δημοκρατίας δεν ήταν του Αρείου πάγου. Ας μπει ότι ήταν δικαστικός το ίδιο πράγμα είναι. Αλλού είναι η ουσία της μήνυσης.
Δεν βλέπω τηλεόραση εδώ και 5 χρόνια και ελάχιστα γνωρίζω για τα πρόσωπα που βάζουν για να μας δουλεύουν. Το θέμα είναι να νιώσουν ότι γνωρίζουμε." Επαναλαμβάνω αυτά είναι τα λόγια του ανθρώπου που έκανε την μήνυση.

Εκεί που λες ότι το Μακελειό του Χίου δημοσιεύει ηλιθιότητες ,έρχεται η σφήκα και ανατρέπει κάθε προγνωστικό χαζομάρας.Ίσως τελικά απευθύνεται σε πιο βλαμμένους από τους αναγνώστες του Χίου,οπότε απλά θα γελάμε περνώντας την ώρα μας με τα χάλια σας
ΑπάντησηΔιαγραφή