....

....

ΜΙΑ ΠΑΠΙΑ, ΔΥΟ ΠΑΠΙΕΣ ,ΤΡΕΙΣ ΠΑΠΙΕΣ με ΠΑΠΙΑ

 

Πολλά στην υπόθεση των αεροδιακομιδών είναι κοινά μυστικά. Ιδιώτες τσακάλια ξερογλύφονται . Στραταίοι κολλημένοι να μας ξεφορτωθούν για να πάρουν απερίσπαστοι την Πόλη. Κυβέρνηση που ήρθε με υποσχέσεις ότι θα ανατριχιάσουμε από τις ιδιωτικοποιήσεις. Πανδημία- Ερντογάν – Κούλης. Ή τώρα η ποτέ! Τι δεν κατάλαβες;

Στενάζει από το βάρος η αεροπορία, σχολάζει & ενισχύεται η μονοπωλιακή Aegean, βουλοπλέει ο «ετοιμοπόλεμος» τουρισμός. Στο βάθος χαμογελά ο παλιός φίλος της οικογένειας κος Ευτύχιος  Βασιλάκης. Ο επιχειρηματίας που αρνείτο ακόμη και τα tests να μεταφέρει από τα νησιά, όμως τώρα θα θυσιαστεί και θα αναλάβει τις αεροδιακομιδές για λόγους ανωτέρας βίας (πανδημικούς, εθνικούς και ελαφρώς οικονομικούς) Τι δεν κατάλαβες;

Όταν η οικογένεια κάνει δουλειές ποιος ακριβώς  περιμένετε ότι θα ορθώσει ανάστημα; Ο δίμετρος υπουργός ή  ο βραχύσωμος υφυπουργός; Αν περιμένετε αντίσταση από  τους Βασίληδες, τον υψηλό και τον κοντό, καλύτερα να πάτε και να δείτε τον Χοντρό & τον Λιγνό, που έχει πιο πλάκα. Ο μέγας μάνατζεροδιοικητής  και αφοσιωμένος φίλος του Οργανισμού είναι στα νησιά και φτιάχνει πυργάκια στην άμμο με το κουβαδάκι του. Μήπως έχει πάρει μαζί του και τον καπετάν Γιώργη; Τι δεν κατάλαβες;

Η δουλειά ήταν στημένη από πριν και το ξέραμε. Ο συνδυασμός των κρισεων είναι , λέει, ανεπανάληπτη ευκαιρία. Βάλτε τώρα που γυρίζει …. Πόσοι ακόμη το βουλώνουν μέχρι να ολοκληρωθεί το deal; Ο Κούλης Μωυσής έχει το πεπόνι έχει και το μαχαίρι. Ποιος δίνει σημασία σε άλλους κούληδες (χοντροκέφαλοι και υπάκουοι Κινέζοι)

Όλοι! Οι πολιτικοί παράγοντες των νησιών που άδικα των αδίκων χάνουν τα μπάνια τους μένοντας στην Βουλή Μα έτσι κι αλλιώς διακοσμητικοί είναι. Ποιοι όλοι; Οι θρυλικοί επιστήμονες και επιστημόνισσες των Ελευσινίων μυστηρίων Η αυστηρή ιεραρχία της Οδού Υγείας. Η μακεδονική φάλαγξ της ΠΟΠ ΕΚΑΒ που έσκαγε ένα λάστιχο κι έβγαινε στα κανάλια. 

Και πάνω από όλα το Σωματείο Αθηνών που συνεδρίασε χθες και κατέληξε ομόφωνα πως θα ζητήσει, κάποτε, ενημέρωση. Και κατέληξε πως δεν μπορεί να κάνει συνέλευση ένεκα ο Κορωνοιός και δεν μπορεί να στείλει τα ασθενοφόρα βόλτα στο Μαξίμου γιατί το έχει καπαρώσει η  Άλκηστη με το τριαξονικό. Αυτός ο δρόμος προσφέρεται πια μόνο για κωμωδίες Κι εδώ πρόκειται για την τραγωδία ενός χώρου που είχε κάποτε αδένες.

Κιτσο μαθιόπουλοι αλλά και μιλημένοι αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ και παραπέρα ,καλύτερα να κάνετε όλοι μια παράταξη την ένδοξο παράταξη των τακτοποιηθέντων, με Πρόεδρο σας τον Μαέστρο που οσονούπω θα επιστρέψει από τας νήσους. Μια χαρά εσωκομματικές συνιστώσες της ΔΑΚΕ θα είστε. 

Ου να μου χαθείτε, αξιότιμοι συνάδελφοι! 

Ζ.Κ.


8 σχόλια:

  1. Αξιότιμε συνάδελφε επειδή θίγεις και παρατάξεις αλλά και ονοματίζεις πες και το όνομα σου. Γιατί αν είσαι αυτός που υποψιαζόμαστε από τα αρχικά έχουν όλοι πολλά ράμματα για την γούνα σου εδώ και δεκαετίες.Μην το παίζεις διάφανος και καθαρός , σπιλώνοντας όλους τους άλλους γιατι δεν θα σε ξεπλένει τίποτα με το παρελθόν σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα δεν είναι με τον "αξιότιμο" συνάδελφο.
      Είναι με την διατεταγμένη του υπηρεσία, της ρίψης λάσπης στην Αριστερά.
      Οι "παροικούντες την Ιερουσαλήμ" γνωρίζουν γιατί!
      Και κυρίως με κείμενα που του πασσάρει ο πρώην "άσπονδος", φληναφηματογράφος σύντροφος και νυν ινστρούχτοράς του.
      Είναι γνωστό ότι ο ίδιος, δεν μπορεί να συντάξει ούτε δυο αράδες κείμενο!

      Διαγραφή
  2. Μάλλον τα μπέρδεψες συνάδελφε!
    Εσείς τα πηγαίνατε μια χαρά με την "μακεδονική φάλαγγα της ΠΟΠ ΕΚΑΒ".
    Πάρτυ κάνανε όταν ανέλαβε ο κολλητός σου.
    Σε άλλους έβγαζε ανακοινώσεις όταν έσκαγε ένα λάστιχο κι έβγαινε στα κανάλια!
    Οπότε μη χαλάς τη συμμαχία, με τέτοιες παρατηρήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι αλήθεια ότι σας έχει στήσει ο Coulis άγαλμα;
    Έχω μιαν ιδέα για το που να φυλάξετε το αριστερόμετρο, μέχρι να σας χρειαστεί πάλι.
    dr Agrofylax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρείς ανώνυμοι κατηγορούν κάποιον γιατί βάζει μόνο αρχικά ....
    Ο ακόμη πιο ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρείς δεξιοί παριστάνουν, ανωνύμως, τους αριστερούς Πως το κατάλαβα ότι είναι δεξιοί; Για όσα λέει το κείμενο δεν είχαν ούτε μια συλλαβή να ψελλίσουν Μόνο σχόλια σε βάρος αυτού που νομίζουν ότι τα λέει.
    Κοίτα όμως τι λέει κι όχι ποιος το λέει, δεξιόμουτρο!
    ΑΔεξιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι ακριβώς αριστερός είσαι εκτός από μέντιουμ;Της πλάκας και του βολέματος ;

      Διαγραφή
  6. Ήξερε κάτι ο Ζ.Κ.:
    Τρέχουνε πάντως τώρα οι πάπιες ....
    Τις κοιτάει ο Coulis και του τρέχουνε τα σάλια!

    Ο μαύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.