Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΗΤΑΝ στα ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΑ ΝΗΣΙΑ
Ω, ευτυχείς του Ευτύχη συνέταιροι, γιορτάζετε κάτι;
Άστα τα μαλάκια σου ανακατεμένα … Ανέμελες περιοδείες στις νήσους με φουσκωτά, τηλεοπτικά σώου και ‘πειστικές’ διαβεβαιώσεις για το πανέτοιμο σύστημα, το οποίο δυσκολεύεται ωστόσο ακόμη και με τα καθημερινά. Όσοι γνωρίζουν, προφανώς δεν συμμερίζονται τους πρόωρους πανηγυρισμούς, από καμία άποψη. Κι ενώ πίσω στην οδό Υγείας, στην Αριστοτέλους και στην Ελευσίνα άρχισε ήδη ο κατατεμαχισμός, οι εκδρομείς του Αιγαίου παριστάνουν τους ανήξερους!
Μαζί τους σιγοσφυρίζει αδιάφορα και η συνδικαλιστική ηγεσία, ετοιμάζοντας την υποβάθμιση του θέματος και στη συνέχεια το οριστικό θάψιμο του από τα μπουκωμένα ΜΜΕ.
Εκτός κι αν περιμένετε ότι θα διαμαρτυρηθεί για πάρτη σας ο Πορτοσάλτε, ο Αυτιάς, ο Παπαδάκης και τα άλλα παιδιά με τα παλαμάκια. Ιδιαίτερα οι της ΔΑΚΕ μόνο που δεν το γιόρτασαν κιόλας.
Μετά τον ανοιχτό εργατοπατερισμό της περιόδου έξαρσης της πανδημίας και με το θράσος που τους εξασφάλισε η ήπια πορεία του Α’ κύματος, που αποδόθηκε στον «μαέστρο» (ίσως όταν μεγαλώσει να γίνει «Μωυσής»).
Το ίδιο κόλπο θα επιχειρήσουν πάλι. Ο Πρόεδρος θα εμφανιστεί στο ζήτημα ως «διεκδικητής», σχεδόν αιρετός. Δεν είναι ο Πρόεδρος που διόρισε η Αριστοτέλους στο ΕΚΑΒ, είναι τάχα ο Πρόεδρος που εκπροσωπεί το ΕΚΑΒ στην Αριστοτέλους. Η συνταγή δοκιμάστηκε επιτυχώς όταν ξεμείναμε από προστατευτικά μέσα όπου στο τέλος βρεθήκαμε να του χρωστάμε κιόλας που μας φρόντισε ως καλός πατερούλης Λες και δεν ήταν στοιχειώδες δικαίωμα στην ασφάλεια.
Το χειροκρότημα τέλειωσε, οι υποσχέσεις διαψεύστηκαν, τα σύννεφα της ανεργίας και της φτώχιας μαζεύονται παρ’ όλα αυτά η μακαριότητα συνεχίζεται. Οι ευθύνες είναι τεράστιες, όλων όσων το έφθασαν ως εδώ. Η διαφαινόμενη παντοδυναμία της κυβερνητικής δεξιάς (εκπρόσωπος ΔΣ και θα ακολουθήσουν σύντομα υπηρεσιακό και σωματεία) θυμίζει το βιβλικό: «των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν». Καιγότανε δηλαδή το σπίτι μας κι εμείς το τραγουδούσαμε…
Είναι ικανοποιημένοι άραγε οι ΕΚΑΒίτες που όλα πια παίζονται πίσω από την πλάτη τους και θα τα μάθουν τελευταίοι σαν τους κερατάδες; Στην πιο κρίσιμη στιγμή και με αντάλλαγμα τα παραδοσιακά ρουσφετάκια αλλά και την απατηλή προσδοκία των μεταθέσεων που γεννά η έλευση των επικουρικών, το πάμε για μονοφωνία τύπου καναλιών. Σοφόν, και μετά θα τα βρει η υπηρεσία
Οι συμπαίκτες
Με κάθε αφεντικό πρόθυμος και για κάθε εργαζόμενο αυταρχικός, μυστικοπαθής και ‘ενήμερος’. Δεν τον πιάνει Μάτι, δεν τον πιάνει φρύδι, η Aegean του Ευτυχούς Ευτυχίου θα τον πειράξει; Δεν το νομίζω. Φεύγοντας αυτή την φορά δεν θα έχει μείνει σε κανέναν η απορία για το πόσο μανατζαραίος υπήρξε ο πρύτανης της τιποτολογίας. Λέτε να τον βλάψει το ιστορικό της εκχώρησης; Όσο έβλαψε και τον Χατζηδάκη η πώληση της Ολυμπιακής.
Από δίπλα και οι συνδικαλιστές βοηθοί. Αυτοί βέβαια την δουλειά τους κάνουν και ας τους ευχηθούμε κι «εις ανώτερα». Θα είμαστε μια ημέρα υπερήφανοι για αυτούς! Όταν θα τους θαυμάσουμε, φτασμένα πια στελέχη του συστήματος, θα μπορούμε να λέμε στους γύρω: τον βλέπετε αυτόν; Μαζί είμασταν στο ΕΚΑΒ, πάνω στο πτώμα μου πάτησε για να γίνει!
Είναι και οι επιστήμονες, λίγο πριν την σύνταξη, με τόσες εμπειρίες και μνήμες. Αυτοί που μέχρι χθες δεν δεχόταν μύγα στο σπαθί τους και τα έβαζαν ακόμη και με τον θηριώδη Πολάκη τώρα πια… παπάκι, πάει στην ποταμιά; Θα δείξει στην επόμενη επέτειο της θυσίας του διασώστη, τι παραμυθάκι θα έχουν να μας πούνε
Οι ένοχοι
Η πολιτική κυριαρχία των κούληδων στο ΕΚΑΒ έχει όμως στην ούγια το ονοματεπώνυμο συγκεκριμένων ανθρώπων. Πρώτα από όλα έρχονται αυτοί που κρατούσαν πέντε χρόνια το «αριστερόμετρο». Μετά όσοι γελοιοποίησαν τις ιδέες και το ήθος της Αριστεράς πουλώντας ξεδιάντροπα εξουσία στους συναδέλφους τους, συνδιοικώντας με τύπους που τρέχανε τα σωματεία στα δικαστήρια και τώρα όλοι μαζί μονάζουν στο Άγιο Όρος, σιωπηλοί και προβληματισμένοι, αναλογιζόμενοι πόσο αδίκησαν τάχα το ελεήμον σύστημα.
Εναγκαλιζόμενοι δημοσίως τον παλαιό σύντροφο στην υπηρεσία του ΕΚΕΠίσιου
σοσιαλισμού, αυτόν που φιλικώς διαδέχθηκε και περιμένει τα ίσα. Αυτόν που δεν έχουν κανένα λόγο πια να τον σαμποτάρουν οι αξιωματικοί του ούτε να τον ελέγξουν περί υπερβολικής φιλεργατικότητας εν μέσω προεκλογικής περιόδου. Σιωπή απόλυτη τόσων αυστηρών παραγόντων που φύτεψε για διάφορα παζάρια που βγήκαν στην φόρα, προσφάτως. Δεν ξέρω αν καταλαβαινόμαστε ή αν χρειάζονται περαιτέρω διευκρινήσεις…
Μετά είναι κάποιοι υπαξιωματικοί, τόσο πρόθυμοι να ζητήσουν συγγνώμες όσο και οι δημοσκοπήσεις να δείξουν θριάμβους. Μερικοί μόνον εξ αυτών είναι πείσμονες Θέλουν να κρατήσουν ακόμη το μονοπώλιο της αγωνιστικότητας με μεθοδεύσεις γελοίες, ελπίζοντας ότι στο τέλος θα μείνουν μόνοι στο μαγαζί. Ας ρημάξει, αρκεί να μείνει υπό έλεγχο! Ψιλοδεξιούτσικη αντίληψη μικροιδιοκτήτη, κάτω από αφίσες του Άρη και του Che. Κάθε ομοιότητα με γνωστούς σας τύπους, παρακαλώ θεωρείστε την συμπτωματική.
Ανάμεσα στα άκρα, στέκονται αμήχανοι οι χθεσινοί τους ομογάλακτοι στο κόμμα και στο σωματείο. Κάποιοι που ξεκίνησαν να φέρουν τον εκσυγχρονισμό και την αξιοπρέπεια και φθάσανε υπασπιστές του μαέστρου σήμερα, ίσως και του Μωυσή αύριο. Τη μια παριστάνουν τους κεντρώους και την άλλη παριστάνουν την ιερά κιβωτό της ιστορίας του ΠΑΣΟΚ. Στην πραγματικότητα κουβαλάνε κάτι λίγους πια, με ‘αιτήματα’, και παλεύουν να επιβιώσουν πουλώντας εξυπηρετήσεις από το περίπτερο τους ενώ δίπλα τους επεκτείνεται αδίστακτο, αδηφάγο και αυτοδύναμο το Σούπερ Μάρκετ της δεξιάς. Θα αρπάξουν άραγε οι περιπτεράδες κανένα λάφυρο όσο τους έχουν ακόμη ανάγκη ή θα τους θυμάται ο κόσμος και θα γελάει; Το πολύ-πολύ θα χρειαστεί να γράψουν πάλι καμιά επιστολή συγχαρητηρίων, σαν κι αυτές που στέλνανε διάφοροι αντικειμενικώς και αυθορμήτως στην Χούντα ….
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Κατεπειγόντως χρειάζεται να κάνουν το βήμα μπροστά
α) νέοι εργαζόμενοι
β) χωρίς σκελετούς στην ντουλάπα
γ) χωρίς συναλλαγές και εξαρτήσεις από το σύστημα της εξαπάτησης και του εξανδραποδισμού. Ας είναι αυτοί η νέα παράταξη της αναγέννησης του συνδικαλιστικού κινήματος στο ΕΚΑΒ, στέλνοντας όλους όσους φταίνε στον σκουπιδοντενεκέ της ιστορίας.
Σήμερα κιόλας για τις Αεροδιακομιδές:
Ζητάμε, με υπογραφές εν ανάγκη, άμεση σύγκλιση γενικής συνέλευσης. Οι σειρήνες θα σκίσουν το πέπλο της σιωπής. Τα ασθενοφόρα, με τον παλιό καλό δοκιμασμένο τρόπο όχι στην Αριστοτέλους αλλά στο Μαξίμου! Με την φωτογραφία του Τζαγκαράκη στο παμπρίζ.
Καλούμε να συμμετάσχουν τους πάντες:
Νησιώτες (βουλευτές, αυτοδιοικητικούς, απλούς ανθρώπους, Ιατρικούς Συλλόγους)
ΠΟΕΔΗΝ, ΟΕΝΓΕ, ΠΟΠ ΕΚΑΒ όποιον δεν είναι πουλημένος …
Κόμματα, δίκτυα για τον δημόσιο χαρακτήρα του ΕΣΥ, συνταξιούχους, ενώσεις
ασθενών ακόμη και τα ΜΜΕ
Το αίτημα μας ένα μόνον και αδιαπραγμάτευτο: Άμεση ανάκληση της απόφασης του Πενταγώνου με ευθύνη του Πρωθυπουργού.
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Z.K.


Ή Άριστερά που πολλοί αναφέρονται δεν είναι αυτό το έκτρωμα που παρουσιάστηκε στο Εκάβ.Η Αριστερά είναι τρόπος και στάση ζωής.Κανένας βολεμένος και ευνοούμενος από την προηγούμενη διοίκηση δεν δικαιούται να λέγεται αριστερός και να ντροπιάζει της αξίες της Αριστεράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικοί αριστεροί στο Εκάβ είναι μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού.Οι υπόλοποι είναι σκουπίδια από το πασόκ,τη ν.δ και το κκε που ενδιαφέρθηκαν μόνο για τον εαυτό τους ντροπίαζοντας ότι εκπροσωπεί η αληθινή αριστερά στην Ελλάδα.
Ο κάθε βολεμένος που γράφει άρθρα,σχολιάζει και επειδή έχει φίλο τον Πολάκη στο φέιςμπουκ δεν σημαίνει ότι είναι αριστερός,απλά ένας παρτάκιας είναι.Η δύναμη της αριστεράς σήμερα είναι ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ,το πιο γνήσιο και μάχιμο κομμάτι και όχι η σαβούρα που μεταπήδησα στον σύριζα,που μας υποθήκευσε και αυτός για 100 χρόνια με μνημόνιο.
Για το ΚΚΕ δεν ασχολούμαι καν,όπως κανένας σώφρων και γνήσιος αριστερός.
Αφήστε τις ψευτοαριστεροσύνες βολεμένοι του σύριζα.Ενα κακό αντίγραφο του πασόκ και της νδ είστε στο εκάβ.Η χειρότερη κόπια.Ντροπή να αυτοαποκαλείστε αριστεροί.
Πρόσεχε όπως στρίβεις στη γωνία αριστερά, μην τρακάρεις με την επανάσταση....
ΔιαγραφήΕσύ ασχολήσου με το να πιάνεις δεξιούς βουλευτές για να μη χάσεις τη θέση που πήρες από το σύριζα και μετά να πουλάς συριζοφροσύνη στις μαζώξεις σας.Μόλις βγήκε η νδ κυβέρνηση πιο πολλοί συριζαίοι εκαβίτες πέρναν τηλέφωνα βουλευτές της δεξιάς να μην ξεβολευτούν παρά δεξιοί να βολευτούν.Πλήρης γελοιοποίηση τους αλλά μια ζωή από κόμμα σε κόμμα πήδαγαν για να περνάνε καλά.Αριστεροί από τα LIDL
ΔιαγραφήΛασπολόγησε, λασπολόγησε!
ΔιαγραφήΠάντα κάτι μένει...
Έτσι είν' η ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλοι γλύφουν εκεί που έφτυναν,
άλλοι γλύφουν αυτούς που κάποτε έφτυναν και στα γεράματα ανακάλυψαν την επανάσταση.
Κι επειδή ιδιαίτερα στο τελευταίο είναι "δήθεν" και φαίνεται, ας σκεφτούν το Άγ. Όρος.
Εκεί μπορεί να τα καταφέρουν καλύτερα.
Το ακόμα πιο άσχημο, είναι να κρύβεις από πίσω σου αυτόν που έφτυνες!
Ένας δεξιός κάνει τον ultra-αριστερό (παλιό το κόλπο από την εποχή του Μανιαδάκη). Ανώνυμος υπονόμευση σε ότι γεννιέται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας άλλος δεξιός κάνει τον δεξιό (διδακτορικό στην ρουφιανιά και το γλύψιμο, για τα προβλήματα κουβέντα) Ανώνυμη Κατινίτσα κομμωτηρίου.
Ένας ανώνυμος γραφειοκράτης που κάνει επικίνδυνο εργασία και χρήζει αναλόγου ανταμοιβής.
Αν όμως αυτή η ευρεία ανώνυμος συναίνεση με τόσα που άκουσε βρήκε να ψελλίσει αυτές τις αηδίες τι ανάγκη μαρτύρων έχουμε για την παρακμή τους.
Αφουγκραστείτε σύντροφοι το νέο που έρχεται καλπάζοντας ....
Όπως είπε και ο Αλέξης Τσίπρας, μεγάλη αναταραχή, υπέροχη κατάσταση!
ΑπάντησηΔιαγραφή