Παιδιά κατεβειτε από τα κάγκελα, μην φωνάζετε τόσο. Τι ανακοίνωση είναι αυτή,τι πάει να πει (για φέτος), τού χρόνου τι, και στο τέλος τι είναι αυτό με την κατάργηση, παίζει κάτι;
Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια με δαύτους! Οι Ανακοινώσεις τους είναι σαν τους ίδιους : για γέλια και για κλάμματα. Καταγγέλουν τους Ιδιώτες ότι προσπαθούν να βάλουν χέρι στα πτητικά μέσα του ΕΚΑΒ, την στιγμή που η ίδια η Κυβέρνηση μεθοδικά και με σχέδιο ολοκληρώνει την παραχώρηση των πτητικών μέσων στους Ιδιώτες! Συγχαίρουν Κυβέρνηση και Υπουργό Υγείας για μια Δωρεά που είχε ξεκινήσει και προχωρησε πριν από δύο Διοικήσεις του ΕΚΑΒ. Αν τους στείλει κανείς στο Δρομοκαΐτειο, οι γιατροί θα πηδάνε απ' τα παράθυρα! Καταγέλαστοι, αμαθείς και πολιτικά ξεβράκωτοι! Αλίμονο σ' αυτούς που τους πιστεύουν και τους ψηφίζουν...
Ευχαριστούν τον υπουργό λέει, γιατί έκανε αποδοχή της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου για τα πτητικά μέσα, κάτι που είναι ψευδές, ο υπουργός αυτό που έκανε ήταν να τροποποιήσει την σύμβαση χρήσης από την πολεμική αεροπορία, ενώ για την αποδοχή της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου Νιάρχου που αφορούσε τα ασθενοφόρα ούτε... ευχαριστώ δεν είπαν, τόσο τους ενόχλησε που το έκαναν άλλοι! Τέλος με αφορμή την ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδων, ένα κομμάτι του ΕΚΑΒ, βρήκαν την ευκαιρία να ευχαριστήσουν τον υπουργό! Μια ζωή ψεύτες και παραχαράκτες της ιστορίας του ΕΚΑΒ!
Η ανακοίνωση ήδη έχει πάει σε όλα τα δημόσια ψυχιατρεία για ανάλυση και μελέτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγο έρχεται και η συνταγή με την κόκκινη γραμμή, με τις δραστικές ουσίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά κατεβειτε από τα κάγκελα, μην φωνάζετε τόσο. Τι ανακοίνωση είναι αυτή,τι πάει να πει (για φέτος), τού χρόνου τι, και στο τέλος τι είναι αυτό με την κατάργηση, παίζει κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο που παίζει είναι ότι οι τύποι ζούνε την δικαίωσή τους. Αυτό που παλεύανε τόσα χρόνια, το βλέπουν σιγά-σιγά να γίνεται...
Διαγραφή(Υ.Γ) τους νεκρούς συνάδελφους από την προηγούμενη απόπειρα ιδιωτικοποιήσεις να τους ξεχάσουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια με δαύτους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ανακοινώσεις τους είναι σαν τους ίδιους : για γέλια και για κλάμματα.
Καταγγέλουν τους Ιδιώτες ότι προσπαθούν να βάλουν χέρι στα πτητικά μέσα του ΕΚΑΒ, την στιγμή που η ίδια η Κυβέρνηση μεθοδικά και με σχέδιο ολοκληρώνει την παραχώρηση των πτητικών μέσων στους Ιδιώτες!
Συγχαίρουν Κυβέρνηση και Υπουργό Υγείας για μια Δωρεά που είχε ξεκινήσει και προχωρησε πριν από δύο Διοικήσεις του ΕΚΑΒ.
Αν τους στείλει κανείς στο Δρομοκαΐτειο, οι γιατροί θα πηδάνε απ' τα παράθυρα!
Καταγέλαστοι, αμαθείς και πολιτικά ξεβράκωτοι!
Αλίμονο σ' αυτούς που τους πιστεύουν και τους ψηφίζουν...
Γιατί συνάδελφοι, τι περιμένατε, να βγάλουν τα όπλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει πολιτισμός, κυρίως!
Ποιός να αντιταχθεί στα σχέδια του Κουλη, αφού όλοι τους είναι δεξιοί και ακροδεξιοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούν τον υπουργό λέει, γιατί έκανε αποδοχή της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου για τα πτητικά μέσα, κάτι που είναι ψευδές, ο υπουργός αυτό που έκανε ήταν να τροποποιήσει την σύμβαση χρήσης από την πολεμική αεροπορία, ενώ για την αποδοχή της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου Νιάρχου που αφορούσε τα ασθενοφόρα ούτε... ευχαριστώ δεν είπαν, τόσο τους ενόχλησε που το έκαναν άλλοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος με αφορμή την ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδων, ένα κομμάτι του ΕΚΑΒ, βρήκαν την ευκαιρία να ευχαριστήσουν τον υπουργό!
Μια ζωή ψεύτες και παραχαράκτες της ιστορίας του ΕΚΑΒ!