....

....

Το άρθρο της τροποποίησης της δωρεάς αεροσκαφών του ΙΣΝ



Με τροπολογία που κατατέθηκε από την ΝΔ και το υπουργείο Υγείας, τροποποιείται η σύμβαση δωρεάς αεροσκαφών από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με σκοπό την παραχώρηση σε ιδιωτική εταιρεία, την ευθύνη των πτήσεων, αντί της πολεμικής αεροπορίας όπως προέβλεπε η σύμβαση που είχε κυρωθεί με ψήφισμα νόμου στη Βουλή.


3 σχόλια:

  1. Ιδιωτικοποιούν τα δάση,
    ιδιωτικοποιούν τις ακτές,
    ιδιωτικοποιούν τα νερά,
    ιδιωτικοποιούν τα βουνά,
    στις Αεροδιακομιδές και στην Υγεία θα κολλούσαν;
    Όταν όμως πριν λίγο καιρό κάποιοι βγαίνανε κα τα λέγανε,
    πεταγόταν τα συνεταιράκια και τρολλάρανε.
    Και που είστε ακόμα!

    (Δε μιλάμε βέβαια ούτε για καπεταναίους, ούτε για Μιντιάρχες,
    ούτε για Μακεδονομάχους
    Έχουν λουφάξει όλοι στο καβούκι τους...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έγινε ρε Μιντιάρχη, συνεταιράκι του Καπετάν Γιώργη;
    Τώρα την Ιδιωτικοποίηση των Αεροδιακομιδών την ονομάζουμε : "Κατατέθηκε νομοσχέδιο σύναψης συμβάσεων χρήσης αεροσκαφών για την διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών";
    Βαφτίζουμε το ψάρι κρέας για να τρώνε ανενόχλητα τα φιλέτα οι Ιδιώτες;
    Τέτοια κατρακύλα, από αυτούς που κλείσανε την Δεξιά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 334 βράδυ με δεξιά!
    Κοιμόμαστε με ανοιχτά παράθυρα και δεν βλέπουμε τα αεροπλάνα του Νιάρχου, στο ΕΚΑΒ, να πετούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.