Χειροτερεύει η κατάσταση στη Σερβία, 13 νεκροί σε μία μέρα
Το τελευταίο 24ωρο επιβεβαιώθηκαν 344 νέα κρούσματα κορονοϊού στη Σερβία και κατέληξαν 13 ασθενείς. Ο αριθμός των νεκρών από την Covid-19 έφτασε τους 418 και τα κρούσματα, συνολικά από την εκδήλωση της πανδημίας τα 18.983.Στα νοσοκομεία αναφοράς για τον κορονοϊό νοσηλεύονται περίπου 4.500 ασθενείς εκ των οποίων οι 170 είναι διασωληνωμένοι. Το ανησυχητικό είναι ότι σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός Υγείας, οι περισσότεροι ασθενείς ανήκουν στις ηλικίες μεταξύ των 30 και 50 ετών και ο υπουργός απηύθυνε έκκληση "στους νέους ανθρώπους, που βρίσκονται στις δημιουργικότερες ηλικίες, να λαμβάνουν όλα τα μέτρα προστασίας και να μην αψηφούν τον κίνδυνο". Οι νεκροί ήταν στην πλειονότητά τους υπερήλικες ή πάντως ηλικιωμένοι.
Στο σύστημα των «Covid νοσοκομείων» στο Βελιγράδι εντάχθηκε σήμερα και η κλινική ρευματολογικών παθήσεων ως έκτο νοσοκομείο στην πρωτεύουσα που μπαίνει στην μάχη κατά του κορονοϊού. Ασφυκτική πίεση δέχεται και το σύστημα πρωτοβάθμιας υγείας με δεδομένο ότι όλα τα εξωτερικά ιατρεία στη Σερβία λειτουργούν και ως ιατρεία για τον κορονοϊό. Μόνο στο Βελιγράδι, όπως ανακοινώθηκε, παρουσιάζονται καθημερινά στα κατά τόπους ιατρεία περισσότερα από τρεις χιλιάδες άτομα με ύποπτα συμπτώματα, υποβάλλονται σε εξετάσεις και κάνουν το τεστ για τον κορονοϊό.
slpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια