«Τα Απορρίμματα της Πανδημίας»: Έκθεση φωτογραφίας της Μαριάννας Καλαϊτζιδάκη
Σε εξέλιξη είναι η έκθεση φωτογραφίας της Δρ Μαριάννας Καλαϊτζιδάκη με τίτλο «Τα Απορρίμματα της Πανδημίας» που φιλοξενείται στον εξωτερικό χώρο του (πρώην ) ΞΕΝΙΑ , στην παραλία Ρεθύμνου.
Η Δρ Καλαιτζιδάκη φωτογράφιζε αντικείμενα που απέρριπταν οι
συμπολίτες στη διάρκεια της καραντίνας, καθώς έβγαινε έξω για ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
6, σωματική άσκηση. Η Εκθεση έχει δύο ενότητες : Μεμονωμένα
αντικείμενα που άφησαν οι συμπολίτες στα πιο απίθανα μέρη, όπως
παγκάκια, γείσα παραθύρων, ζαρντινιέρες, κοιλότητες και εσοχές τοίχων,
κορμό δένδρων, φυτά στην παραλιακή οδό, σχισμή τοιχίου στον
Περιφερειακό.
Και πολλά αντικείμενα, σε ζαρντινιέρες, κιούπια, άδειες γλάστρες και υπερχειλισμένους κάδους. Εκτός από τα γάντια και μάσκες, όλα ήταν ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΕΣ συσκευασίες (πλαστικά μπουκάλια νερού, πλαστικά ποτήρια καφέ, τενεκάκια αναψυκτικών, μπύρας), που όμως, ΔΕΝ πήγαν στην ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Όως επισημαίνεται «Η πρωτότυπη αυτή έκθεση είναι μια δημόσια παρέμβαση, μια περιβαλλοντική δράση στα πλαίσια μιας διευρυμένης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που χρησιμοποιεί νέες μεθοδολογικές προσεγγίσεις όπως τη φωτογραφία , και επιχειρεί να προσεγγίσει νέα ακροατήρια , όπως το ευρύ κοινό, με σκοπό να προκαλέσει τον αναστοχασμό για τη συμπεριφορά μας σχετικά με τα στερεά απορρίμματα που παράγουμε όλοι καθημερινά , να αναλογιστούμε την ατομική ευθύνη και την προσωπική συμμετοχή μας στο μεγάλο αυτό καθημερινο περιβαλλοντικό πρόβλημα της παραγωγή οικιακών απορριμμάτων και να ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ να πάρουμε μέρος και στις λύσεις του προβλήματος, δηλαδή την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, η, ακόμα καλύτερα, τη ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ των ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ».
Η έκθεση γίνεται με την οικονομική υποστήριξη του ΠΤΔΕ , Πανμιου Κρήτης. Οποιος επιθυμεί μπορεί να στείλει τα σχόλια του για τις φωτογραφίες στο: mkalaitz@edc.uoc.gr
Διάρκεια έκθεσης μέχρι τις 30 Ιουλίου.
goodnet.gr
Και πολλά αντικείμενα, σε ζαρντινιέρες, κιούπια, άδειες γλάστρες και υπερχειλισμένους κάδους. Εκτός από τα γάντια και μάσκες, όλα ήταν ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΕΣ συσκευασίες (πλαστικά μπουκάλια νερού, πλαστικά ποτήρια καφέ, τενεκάκια αναψυκτικών, μπύρας), που όμως, ΔΕΝ πήγαν στην ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Όως επισημαίνεται «Η πρωτότυπη αυτή έκθεση είναι μια δημόσια παρέμβαση, μια περιβαλλοντική δράση στα πλαίσια μιας διευρυμένης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που χρησιμοποιεί νέες μεθοδολογικές προσεγγίσεις όπως τη φωτογραφία , και επιχειρεί να προσεγγίσει νέα ακροατήρια , όπως το ευρύ κοινό, με σκοπό να προκαλέσει τον αναστοχασμό για τη συμπεριφορά μας σχετικά με τα στερεά απορρίμματα που παράγουμε όλοι καθημερινά , να αναλογιστούμε την ατομική ευθύνη και την προσωπική συμμετοχή μας στο μεγάλο αυτό καθημερινο περιβαλλοντικό πρόβλημα της παραγωγή οικιακών απορριμμάτων και να ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ να πάρουμε μέρος και στις λύσεις του προβλήματος, δηλαδή την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, η, ακόμα καλύτερα, τη ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ των ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ».
Η έκθεση γίνεται με την οικονομική υποστήριξη του ΠΤΔΕ , Πανμιου Κρήτης. Οποιος επιθυμεί μπορεί να στείλει τα σχόλια του για τις φωτογραφίες στο: mkalaitz@edc.uoc.gr
Διάρκεια έκθεσης μέχρι τις 30 Ιουλίου.
goodnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια