....

....

Κοροναϊός: Στα 203 τα θύματα - Κατέληξε ασθενής στην Αλεξανδρούπολη



Ακόμα ένας άνθρωπος προστέθηκε στη λίστα των νεκρών από κοροναϊό στη χώρα μας, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό στους 203.
Πρόκειται για έναν ιερέα από τη Μορσίνη στην Ξάνθη, ηλικίας 63 ετών, σύμφωνα με το xantinea.gr, ο οποίος μετά από πολυήμερη παραμονή στο Πανεπιστήμιο Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, υπέκυψε την Τρίτη. Ο 63χρονος φέρεται ότι αντιμετώπιζε υποκείμενα νοσήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.