....

....

Δύο παιδιά με κοροναϊό στο Αγία Σοφία



Δύο παιδιά 9 και 11 χρονών νοσηλεύονται με σοβαρά συμπτώματα κοροναϊού αλλά σε καλή κατάσταση στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».
Πρόκειται για ένα 11χρονο αγόρι από τη Χαλκίδα που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο την Κυριακή το βράδυ με υψηλό πυρετό και ένα κορίτσι από την Αθήνα ηλικίας 9 ετών που προσήλθε στο νοσοκομείο τη Δευτέρα.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα εντοπίστηκαν και 4 μέλη μιας οικογένειας με κοροναϊό στο Πλωμάρι.
Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

 Χθες ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 35 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου, εκ των οποίων τα 4 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 4227

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.