....

....

Είναι να μην σηκώσει το τηλέφωνο ο Κυριάκος…! Αδωνης: Ο Ερντογάν έκανε πίσω επειδή “ο Μητσοτάκης μίλησε με όλους τους ξένους ηγέτες σε 3-4 ημέρες”


Αφού τα κατάφερε περίφημα με την επένδυση στο Ελληνικό που πηγαίβνει πρίμα (μετά τους Κινέους αποχώρησε και η πλευρά της Μαριάννς Λάτση) ο Άδωνης Γεωργιαδης είπε να ασχοληθεί και με τα … γεωπολιτικά και τις διεθνείς σχέσεις, διεκδικώντας επάξια ρόλο αντιπροέδρου ή Υπουργού Εποικρατείας ή ακόμα … (γιατί όχι;) και άτυπου ΥΠΕΞ!
΄Έτσι προέβη σε μια εμβριθή παρουσίαση των … ακαριαίων κινήσεων του Πρωθυπουργού που προκάλεσαν τον τρόμο στον τουρκικό στόλο και τον εξανάγκασαν να ανακρούσει πρύμναν και να επιοστρέψει στις βάσεις του…
“Η κρίση θα λήξει όταν οι δύο στόλοι επιστρέψουν στους ναύσταθμούς τους”, είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, επαναλαμβάνοντας τα περί τάσης αποκλιμάκωσης που φαίνεται να υπάρχει τις τελευταίες ώρες στο Αιγαίο με την απομάκρυνση ορισμένων τουρκικών πολεμικών πλοίων.
Ο Αδ. Γεωργιάδης “εξήγησε” ότι υπάρχουν μια σειρά παραγόντων που αναγκάζουν τον Ερντογάν να κάνει πίσω.
Ιδιαίτερα ξεχώρισε την… τεράστια διπλωματική προσπάθεια του Έλληνα πρωθυπουργού «που μίλησε σε διάστημα 3 – 4 ημερών με όλους τους ξένους ηγέτες», ενώ αναφέρθηκε και σε μια σειρά άλλων παραμέτρων όπως η σκληρή δήλωση του γερμανού υπουργού Εξωτερικών για την Αγία Σοφία και τα τουρκικά πλοία στην ανατολική Μεσόγειο, οι δηλώσεις Μακρόν αλλά και η αποστολή του γαλλικού αεροπλανοφόρου Σαρλ Ντε Γκολ μαζί με τις κινήσεις του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού με το αεροπλανοφόρο Άιζενχάουερ.
Και κάπου εδώ ,,, δεν περιγραφουμε άλλο !
Με πληροφορίες από documentonews.gr


thefaq.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.