Σανό! Ο Πρωθυπουργός ανεβάζει σέλφι με τον Τομ Χανκς στην Πάρο τα “ΝΕΑ” δημοσιεύουν fake news για διακοπές του Τσίπρα και στο Αιγαίο … υπάρχει “ένταση” !

Την ώρα που υποτίθεται τα πράγματα με την Τουρκία βρίσκονται στην “κόψη του ξυραφιού” στο ΝΑ Αιγαίο και στην αρχή της εβδομάδας αποφεύχθηκε –σύμφωνα με δημοσίευμα της Bild που αναπαράχθηκε πρόθυμα από τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ – στο “παρά πέντε” εμπλοκή ελληνικών και τουρκικών πολεμικών πλοίων στο Καστελόριζο με παρέμβαση της καγκελαρίου Μέρκελ … ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ένα ακόμα χαλαρό Σαββατοκύριακο σε κοσμικό ελληνικό νησί, ανεβαζει σέλφι στην Πάρο με τον Τομ Χανκς!
Πιο συγκεριμένα ( Πηγή: ethnos.gr)) τόσο ο δημοφιλής ηθοποιός όσο και η σύζυγός του Ρίτα Γουίλσον, συναντήθηκαν με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και τη σύζυγό του Μαρέβα Μητσοτάκη και με τα ελληνικά τους διαβατήρια ανά χείρας, φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί. Το εν λόγω στιγμιότυπο ανέβασε στον λογαριασμό του στο Instagram, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γράφοντας: «Ο Τομ Χανκς και η Ρίτα Γουίλσον είναι πλέον υπερήφανοι Έλληνες πολίτες». 

Όπως αναφέρει το σχόλιο του γραφείου ΤύπουΣΥΡΙΖΑ (25/7/20):
“Ενημερώνουμε τον κ. Παπαχρήστο, συντάκτη της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, ιδιοκτησίας του κ. Μαρινάκη, αλλά και τη διεύθυνση της εφημερίδας που επέλεξε να εκφράσει μια «ειλικρινή» απορία στο σημερινό της πρωτοσέλιδο, ότι ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ την προηγούμενη Παρασκευή 17 Ιουλίου ολοκλήρωσε τη διήμερη περιοδεία του σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά και το ίδιο βράδυ κατευθύνθηκε στο αεροδρόμιο του νησιού.
Εκεί είχε την ευκαιρία μάλιστα, να ξεναγηθεί από την διευθύντρια του αεροδρομίου, στις νεόδμητες εγκαταστάσεις του.
Στις 10.40μμ επιβιβάστηκε στην πτήση με προορισμό την Αθήνα, όπου και πέρασε το Σαββατοκύριακο με την οικογένειά του. Τη Δευτέρα 20 Ιουλίου το πρωί, μετέβη στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στη Κουμουνδούρου όπου και προήδρευσε συνεδρίασης του «πρωινού καφέ» με στελέχη του κόμματος.
Όλα αυτά προφανώς και τα γνωρίζουν ο κ. Παπαχρήστος και η διεύθυνση της εφημερίδας. Επέλεξαν όμως συνειδητά, για πολλοστή φορά, να αναπαραγάγουν ψέματα και συκοφαντικούς υπαινιγμούς και μάλιστα στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας.
Διαβεβαιώνουμε την διεύθυνση της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, την ιδιοκτησία και τον εν λόγω συντάκτη, ότι όσα ψέματα, όση λάσπη και όσες συκοφαντίες και να επιστρατεύσουν εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του Προέδρου του, δεν θα τα καταφέρουν.
Ο δημοκρατικός κόσμος άλλωστε, έχει ήδη πάρει διαζύγιο με τις «δημοσιογραφικές» πρακτικές τους, όπως, δυστυχώς, και η ιστορική εφημερίδα με την αλήθεια”.
Δεν υπάρχουν σχόλια