....

....

Έχει η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και θετική πλευρά; (3:35'')

Έχει η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και θετική πλευρά; (3:35''), Σταύρος Λυγερός


Παρά τις αποτρεπτικές προειδοποιήσεις από τη διεθνή κοινότητα, ο Ερντογάν έκανε το άλμα: μετέτρεψε την Αγία Σοφία σε τζαμί. Πρόκειται για θλιβερή εξέλιξη, ειδικά για τους χριστιανούς και ειδικότερα για τους Έλληνες, αφού πρόκειται για μνημείο άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία μας. Το πρόβλημα, ωστόσο, δεν πρέπει να μετατραπεί σε ελληνοτουρκικό. Μήπως το γεγονός έχει και θετική πλευρά;

Ακούστε το ηχητικό σχόλιο του Σταύρου Λυγερού


 

2 σχόλια:

  1. Όπως είπε και ο Κέλλας:

    Σώπασε Κυρά Δέσποινα και μην πολυδακρύζεις, πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά Σου θα ’ναι!».

    Έλληνες, πάτε για μπάνιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μόλις λυσει ο Κικίλιας το καρδιοχειρουργικό πρόβλημα στο "Αγία Σοφία" δεν πετάγεται και στην Πόλη να πάρει την Αγια Σοφιά;
    Ας πάρει και τον Τσιόδρα να ψάλλει τον Ακάθιστο Ύμνο!

    Α.Δεξιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.