....

....

Κορωνοϊός – Λάρισα: Κατέληξε 85χρονη στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού

ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ 52 ΕΤΩΝ ΣΤΗ ΚΑΒΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

21 Αυγούστου 2020, 11:44
Στη θλιβερή λίστα των νεκρών του κορωνοϊού προστίθενται άλλοι δύο άνθρωποι στη χώρα μας, καθώς κατέληξαν ένας 52χρονος και μια 85χρονη, ανεβάζοντας τον συνολικό απολογισμό σε 238.
Το πρωί κατέληξε ένας 52χρονος άνδρας από την περιοχή της Καβάλας, που κατά πληροφορίες δεν είχε υποκείμενα νοσήματα.
Ο άνδρας είχε εισαχθεί στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης στις 26 Ιουλίου, καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό ενώ στις 7 Αυγούστου εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Ο άτυχος άνδρας εργαζόταν σε σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Καβάλας, κάτι που είχε προκαλέσει ανησυχία στην τοπική κοινότητα.
Το γεγονός ότι ο 52χρονος δεν είχε υποκείμενα νοσήματα έχει ανησυχήσει τους γιατρούς και μάλιστα για το περιστατικό έχει ήδη ενημερωθεί ο κ. Σωτήρης Τσιόδρας, εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον νέο κορωνοϊό.
Παράλληλα, από επιπλοκές του νέου κορωνοϊού κατέληξε το πρωί και μια 85χρονη γυναίκα, που νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της Λάρισας.
Όπως έγινε γνωστό, η 85χρονη έπασχε από κολπική μαρμαρυγή, αρτηριακή υπέρταση και σακχαρώδη διαβήτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.