....

....

ΠΓΝΛ: Ξεκινάει ΕΔΕ και απολογούνται υγειονομικοί κατηγορούμενοι για διασπορά ψευδών ειδήσεων

ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΕΣΤ

Αντιμέτωποι με την διαδικασία της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης για τυχόν ευθύνες, βρίσκονται δύο υγειονομικοί του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Λάρισας, οι οποίοι κατηγορούνται και απολογούνται  για πιθανή διασπορά ψευδών ειδήσεων.
Η διαδικασία ξεκίνησε  με αφορμή τα όσα  κατείγγειλαν τις προηγούμενες ημέρες οι δύο υγειονομικοί του νοσοκομείου, οι οποίοι σημείωσαν ότι  γίνονται εικονικά τεστ σε όσους υγειονομικούς του ΠΓΝΛ που γυρίζουν από καλοκαιρινές διακοπές, λόγω έλλειψης αντιδραστηρίων.
Οι καταγγελίες των υγειονομικών έγιναν σε τηλεοπτικό σταθμό,  στον οποίο ουσιαστικά είχαν πει ότι δεν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στο νοσοκομείο και ότι μια σειρά δείγματα που ελήφθησαν από τους υγειονομικούς και γιατρούς δεν έγιναν ποτέ, αλλά και πως δεν υπάρχει καμία ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
Σημειώνεται ότι την απόφαση για η διαδικασία ΕΔΕ την έλαβε ο διοικητής του νοσοκομείου Δημητρης Κατσικονούρης μετά από συγκέντρωση στοιχείων από τους προϊσταμένους των τμημάτων, άλλα και σε συνεργασία με το νομικό σύμβουλο του Νοσοκομείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.