....

....

Καίγεται και το Καρά Τεπέ...

lesvos_diamartyriaΒΙΝΤΕΟ...
Νέος συναγερμός έχει σημάνει αυτή την ωρα στην Λέσβο, καθώς  φωτιά ξέσπασε στο Καρά Τεπέ, την περιοχή όπου έχουν συγκεντρωθεί οι πρόσφυγες και οι μετανάστες.
Στο...
σημείο επιχειρούν ήδη δυνάμεις της Πυροσβεστικής ενώ πολύ κοντά βρίσκεται υποσταθμός της ΔΕΗ.

 


Την ίδια ώρα πορεία πραγματοποιούν οι μετανάστες στο Καρά Τεπέ.



βιντεο από enikos.gr

1 σχόλιο:

  1. Καμία χώρα δεν τους θέλει γιατί εκτός από μερικές οικογέννειες οι υπόλοιποι είναι κοπρίτες που δεν θέλουν να δουλέψουν αλλά να πάνε Γερμανία και Ελβετία να ζούνε με επιδόματα και ξάπλα όλη μέρα.Συγκρίνονται από κάποιους αυτά τα πλήθη τεμπέληδων με τους πρόσφυγες πολέμου μικρασιάτες και τους Έλληνες μετανάστες παλιότερων δεκαετιών που εργάστηκαν και πρόκοψαν.Αφγανοι και Αλγερινοί μουσάτοι μαχαιροβγάλτες πλασσάρονται ασυνόδευτα προσφυγόπουλα για να τα τσεπώνουν οι μκο που τους αναλαμβάνουν να ρους γυρνοβολάνε σε όλη την Ευρώπη.Σεβασμός κανένας για την Ελλάδα που έστω τους προσφέρει ένα φαγητό και κάπου να μείνουν και μάλιστα πολύ καλύτερα από την Τουρκία που τους έχει μαζεμένους και τους ξαμολάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.