Αυτοκτόνησε το πρωί της Τετάρτης ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Άγιο Στέφανο, όπου εντοπίστηκαν κρούσματα κορονοϊού.

Ο 41χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του με καραμπίνα, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί αν η αυτοκτονία έγινε στο σπίτι του ή στο γηροκομείο.

Ο ίδιος είχε δηλώσει, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ότι με δική του πρωτοβουλία έγιναν τα τεστ κατά του κορονοϊού.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

«Στις 16 Σεπτεμβρίου ο ΕΟΔΥ ήρθε εδώ και έκανε το πρώτο τεστ σε όλους τους εργαζομένους μου, οι οποίοι ήταν αρνητικοί. Εγώ στις 6 Οκτωβρίου κάλεσα τον ΕΟΔΥ και με δική μου πρωτοβουλία κάλεσα τον ΕΟΔΥ να έρθει να μας ελέγξει ξανά και όντως ήρθαν να μας ελέγξουν. Αν εγώ δεν τους είχα καλέσει, κανείς δεν θα ερχόταν γιατί κανείς τώρα δεν έχει συμπτώματα. Στις 15 Οκτωβρίου ήρθε ο ΕΟΔΥ και βρέθηκε μία εργαζόμενη θετική στον κορονοϊό με rapid test», είχε πει ο ιδιοκτήτης, μεταξύ άλλων.

tvxs.gr