....

....

Δύο μήνες απλήρωτοι οι επικουρικοί εργαζόμενοι. 47 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία με ερώτησή τους προς τον υπουργό Υγείας ζητούν την άμεση και οριστική λύση στο ζήτημα.

 


Απλήρωτο παραμένει το επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ εν μέσω πανδημίας καθώς δεν έχει λάβει τα δεδουλευμένα για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο.

Οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ ενώ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και εν μέσω δεύτερου κύματος της πανδημίας, αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης και παραμένουν απλήρωτοι.

Παράλληλα, 47 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία με ερώτησή τους προς τον υπουργό Υγείας ζητούν την άμεση και οριστική λύση στο ζήτημα.

Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης «δυστυχώς, από επιστολή του Σωματείου Εργαζομένων EKAB Θεσσαλονίκης προς τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ, που περιήλθε σε γνώση μας και δημοσιοποιήθηκε στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, πληροφορηθήκαμε ότι το επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ δεν πρόκειται να λάβει τα δεδουλευμένα του για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο! Το γεγονός αυτό αποτελεί ζήτημα επιβίωσης για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ τη στιγμή μάλιστα που διανύουμε το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού».

www.avgi.gr

3 σχόλια:

  1. Βλέπουμε τους βουλευτές του σύριζα να στηρίζουν τις ανακοινώσεις Δεβέλογλου.Να πληρωθούν χωρς δεύτερη κουβέντα οι άνθρωποι αλλά πως να πάρουν τα λεφτά του Νοεμβρίου που ακόμη δεν έχει τελειώσει ; Αυτοί δεν προπληρώνονται ένα μήνα όπως οι δημόσιοι.Ίδια μυαλά Δεβέλογλου και συριζοβουλευτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτούς που στηρίζει η ερώτηση, είναι οι επικουρικοί εργαζόμενοι και μόνο.
      Είναι καταδικαστέα η τακτική της Κυβέρνησης, η οποία αντί να προσλάβει μόνιμους υπαλλήλους, καταφεύγει σε επικουρικές προσλήψεις.
      Και είναι και ανάλγητοι και μπαταξήδες!

      Διαγραφή
  2. Το δημοσίευμα λέει ότι δεν θα λάβουν, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει το χρήμα που θα έπρεπε να υπάρχει, αφού όπως λένε ότι τα έχουν προβλέψει όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.