....

....

Κορωνοϊός- ΓΝΛ: Στα όριά του το νοσοκομείο

 Δεν υπάρχει ελεύθερο κρεβάτι στη ΜΕΘ-COVID


Η μαύρη λίστα των θυμάτων μεγαλώνει και οι θέσεις στις εντατικές εξαντλούνται από τις αλλεπάλληλες εισαγωγές ασθενών. Τα κρεβάτια είναι πια δυσεύρετα, στο Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας. Ο Κώστας Καρακούσης, πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων και Διευθυντής της Παθολογικής Κλινικής τονίζει ότι μόλις χθες το βράδυ χρειάστηκε να διασωληνωθούν τέσσερις ασθενείς. Στη ΜΕΘ δεν υπάρχει πλέον ελεύθερο κρεβάτι.

Η κατάσταση είναι δραματική, αφού τα ελεύθερα κρεβάτια στις κλινικές κοβιντ είναι ελάχιστα, με τους γιατρούς να μετατρέπουν όπως αφήνουν να εννοηθεί απλά κρεβάτια σε κλίνες Covid-19 προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον υψηλό αριθμό των ασθενών που χρειάζονται διασωλήνωση.

Μεγάλες είναι οι ελλείψεις και σε υγειονομικό προσωπικό, με τους γιατρούς να καταβάλλουν τιτάνια προσπάθεια έτσι ώστε να μπορέσουν όσοι χρειάζεται να εξυπηρετηθούν.Ανησυχία προκαλούν τα στοιχεία που δείχνουν πως πλέον η πανδημία χτυπά νεότερα άτομα, με πολλούς ασθενείς ηλικίας 45 – 60 ετών να νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.