....

....

Στη Θεσσαλονίκη, παρά τις… δεύτερες σκέψεις




Στην «καρδιά» του διπλού προβλήματος της πανδημίας -δηλαδή των αυξημένων κρουσμάτων, αλλά και των οριακών καταστάσεων στα νοσοκομεία- βρίσκεται σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης: ο πρωθυπουργός περιοδεύει στην Θεσσαλονίκη και, όπως πληροφορείται ο Neo, αυτό δεν ήταν εύκολη απόφαση: παρότι, προφανώς, ο πρωθυπουργός λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας -κι ακόμη περισσότερα, αφού ανήκει γενικώς στους «σχολαστικούς»- αρκετοί συνεργάτες του σκέφτηκαν ότι ίσως θα ήταν σωστό να μην επισκεφθεί νοσοκομεία της πόλης, έως ότου κοπάσει η καταιγίδα του κορωνοϊού. Ωστόσο, επειδή στο Μαξίμου εκτιμούν ότι επικοινωνιακά το παιχνίδι κινδυνεύει η κυβέρνηση να το χάσει ακριβώς εξαιτίας όσων γίνονται στην Θεσσαλονίκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκρινε ότι δεν έχει περιθώριο να αφήσει την επίσκεψη στην πόλη γι’… αργότερα.

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.