....

....

Εθνική Ελλάδας: Θετικός στον κορωνοϊό ο Φαν'τ Σιπ



Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Τζον Φαν'τ Σιπ, βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Στα καθιερωμένα τεστ που έγιναν στις τάξεις της Εθνικής ομάδας, ο Ολλανδός προπονητής βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, όπως ενημέρωσε η ΕΠΟ.

Πλέον, θα τεθεί σε καραντίνα 14 ημερών.

Ο ίδιος ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ελλάδας με μήνυμά του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram ενημέρωσε πως έχει ήπια συμπτώματα. 

Ο Ολλανδός προπονητής έγραψε συγκεκριμένα: «Βρέθηκα θετικός στον Covid-19 χθες... τώρα είναι ώρα να ξεκουραστώ και να αναρρώσω. Αισθάνομαι καλά. 

Έχω ήπια συμπτώματα».

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.