Τροπολογία ΚινΑλ για ένταξη στα βαρέα
Το είπαν και το έκαναν στο Κίνημα Αλλαγής, που επιμένουν από καιρό για την αναγκαιότητα ένταξης των εργαζομένων στο ΕΣΥ (σ.σ. γιατρών και νοσηλευτών) στα βαρέα και ανθυγιεινά.
Χθες, λοιπόν, οι βουλευτές του κόμματος κατέθεσαν τροπολογία στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας με θέμα την ένταξη στον Πίνακα Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων και την χορήγηση Δώρου Χριστουγέννων για το 2020 στο προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Το ίδιο προβλέπεται στην τροπολογία τους για τους εργαζόμενους στο Εθνικό Σύστημα Κοινωνικής Φροντίδας και για το σύνολο τελικά των ανθρώπων της πρώτης γραμμής στην αντιμετώπιση της πανδημίας, είτε πρόκειται για εργαζόμενους στους Δήμους, ή ακόμα και ενστόλους ως έμπρακτη αναγνώριση του έργου και της κοινωνικής προσφοράς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια